Descrierea companiei
Extindeți-vă expertiza cu un grup global de inginerie în creștere rapidă.
La SEGULA Technologies, vei avea ocazia să lucrezi la proiecte interesante și să modelezi viitorul într-o companie pentru care inovația este inseparabilă de inginerie. Noi forme de mobilitate, vehicule autonome, fabrica viitorului, realitate augmentată. Acestea sunt preocupările zilnice ale celor de talente ingenioase ale noastre din peste 30 de țări.
Fie că ești student, proaspăt absolvent sau cu experiență, inginer sau manager de proiect, la SEGULA vei găsi oportunitatea care va da un nou sens carierei tale.
Fă pasul, alătură-te nouă!
Pentru mai multe informații accesează:
La SEGULA Technologies, diversitatea, corectitudinea și incluziunea se află în centrul politicii noastre de resurse umane. Locurile noastre sunt deschise tuturor, indiferent de sex, mediul social și cultural, orientarea sexuală, credințele religioase sau dizabilități.
Descrierea locului de muncă
Scopul postului:
În cadrul Departamentului de Achiziții, postul are ca obiectiv principal furnizarea de asistență utilizatorilor din uzină pentru crearea cererilor de cumpărare și a comenzilor, precum și gestionarea incidentelor informatice asociate acestor procese.
Responsabilitati:
Oferă suport utilizatorilor din uzină pentru soluționarea incidentelor informatice și pentru gestionarea cererilor de cumpărare.Gestionează și remediază incidentele apărute în procesul de lansare a comenzilor către furnizori.Identifică și analizează cauzele incidentelor raportate, asigurând remedierea completă și corectă a acestora.Respectă termenele de rezolvare agreate, pentru a preveni întârzierile în emiterea comenzilor de către uzine.Centralizează, monitorizează și raportează periodic toate incidentele gestionate.Contribuie la optimizarea proceselor de lucru prin identificarea de soluții și îmbunătățiri operative.Calificări
Studii superioare finalizateCunoastererea aprofundata a pachetului Office (Word, Excel, PowePoint)Cunoștințe avansate de limbă franceză și engleză (scris și vorbit).Capacitate de planificare si atentie la detaliiBuna comunicare si relationare cu interlocutoriiConfidențialitate, profesionalism și spirit de echipă.Informații suplimentare
Lumea noastră este dinamică, plină de oportunități, iar clienții și colegii noștri ne inspiră constant. Cu toate acestea, știm că performanța și implicarea depind și de un mediu de lucru sănătos, care prețuiește oamenii și bunăstarea lor.
De aceea, am creat un pachet de beneficii conceput pentru a vă face viața mai confortabilă în echipa noastră, unde vă puteți simți sprijinit și apreciat.
Iată ce oferim:
Program de lucru hibrid: Vă oferim flexibilitate! Poți lucra de acasă sau de la birou, în funcție de nevoile tale și de cerințele companiei, în coordonare cu managerii tăi.Tichete de masă ️Vouchere cadou de Paște și Crăciun (discreționar): În perioada sărbătorilor, veți primi tichete cadou pe un card separat, ajutându-vă să vă bucurați de cumpărături și să vă surprindeți pe cei dragi cu cadouri frumoase. Abonament medical la clinică privată: Cu abonamentul medical pe care îl oferim, vă puteți asigura că sănătatea dumneavoastră este îngrijită eficient și confortabil. Reduceri la clinicile dentare partenere: profitați de reduceri la clinicile noastre dentare partenere pentru a vă menține sănătatea orală la un preț mai accesibil. Bonusuri de recomandare: Vă oferim bonusuri atractive pentru recomandarea unor noi colegi talentați. Cursuri interne:. LinkedIn Learning și alte alte platforme internePetrecere de Crăciun: O tradiție anuală pe care o așteptăm cu nerăbdare, unde ne reconectam și ne bucurăm împreună într-o atmosferă de sărbătoare! Alte beneficii în concordanță cu legea:
• Rambursare pentru ochelari.
• Rambursare pentru călătorii de afaceri.