Asistent Task Force – Achiziții (cu limba franceză) in Mioveni

Descrierea locului de muncă

Scopul postului:

În cadrul Departamentului de Achiziții, postul are ca obiectiv principal furnizarea de asistență utilizatorilor din uzină pentru crearea cererilor de cumpărare și a comenzilor, precum și gestionarea incidentelor informatice asociate acestor procese.

Responsabilitati:

  • Oferă suport utilizatorilor din uzină pentru soluționarea incidentelor informatice și pentru gestionarea cererilor de cumpărare.
  • Gestionează și remediază incidentele apărute în procesul de lansare a comenzilor către furnizori.
  • Identifică și analizează cauzele incidentelor raportate, asigurând remedierea completă și corectă a acestora.
  • Respectă termenele de rezolvare agreate, pentru a preveni întârzierile în emiterea comenzilor de către uzine.
  • Centralizează, monitorizează și raportează periodic toate incidentele gestionate.
  • Contribuie la optimizarea proceselor de lucru prin identificarea de soluții și îmbunătățiri operative.

Calificări

  • Studii superioare finalizate
  • Cunoastererea aprofundata a pachetului Office (Word, Excel, PowePoint)
  • Cunoștințe avansate de limbă franceză și engleză (scris și vorbit).
  • Capacitate de planificare si atentie la detalii
  • Buna comunicare si relationare cu interlocutorii
  • Confidențialitate, profesionalism și spirit de echipă.


Informații suplimentare

Lumea noastră este dinamică, plină de oportunități, iar clienții și colegii noștri ne inspiră constant. Cu toate acestea, știm că performanța și implicarea depind și de un mediu de lucru sănătos, care prețuiește oamenii și bunăstarea lor.

De aceea, am creat un pachet de beneficii conceput pentru a vă face viața mai confortabilă în echipa noastră, unde vă puteți simți sprijinit și apreciat.

Iată ce oferim:

  • Program de lucru hibrid: Vă oferim flexibilitate! Poți lucra de acasă sau de la birou, în funcție de nevoile tale și de cerințele companiei, în coordonare cu managerii tăi.
  • Tichete de masă ️
  • Vouchere cadou de Paște și Crăciun (discreționar): În perioada sărbătorilor, veți primi tichete cadou pe un card separat, ajutându-vă să vă bucurați de cumpărături și să vă surprindeți pe cei dragi cu cadouri frumoase.
  • Abonament medical la clinică privată: Cu abonamentul medical pe care îl oferim, vă puteți asigura că sănătatea dumneavoastră este îngrijită eficient și confortabil.
  • Reduceri la clinicile dentare partenere: profitați de reduceri la clinicile noastre dentare partenere pentru a vă menține sănătatea orală la un preț mai accesibil.
  • Bonusuri de recomandare: Vă oferim bonusuri atractive pentru recomandarea unor noi colegi talentați.
  • Cursuri interne:. LinkedIn Learning și alte alte platforme interne
  • Petrecere de Crăciun: O tradiție anuală pe care o așteptăm cu nerăbdare, unde ne reconectam și ne bucurăm împreună într-o atmosferă de sărbătoare!

Alte beneficii în concordanță cu legea:

• Rambursare pentru ochelari.

• Rambursare pentru călătorii de afaceri.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!