Back Office Sales Support in Galaţi

 

Candidatul ideal

 

- Studii medii/superioare
- Experienta intr-o activitate cu atributii similare reprezinta un avantaj
- Bune cunostinte de Excel (functii, tabele)
- Notiuni de contabilitate primara
- Excelente abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza
- Orientare catre client si obiective
- Atitudine pozitiva si dorinta de a invata
- Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu).

 

Descrierea jobului

 

- Preia si centralizeaza cererile clientilor
- Inregistreaza cererile in sistemul informatic
- Elaboreaza oferte conform cerintei clientului
- Urmareste si monitorizeaza permanent incasarile de la clienti in baza rapoartelor de la Departamentul Contabilitate
- Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadente/restante de plata
- Mentine relatiile de corespondenta cu clientii,
- Intocmeste diverse facturi conform cu activitatea desfasurata
- Tine evidenta stricta a livrarilor, facturilor, stocurilor, comenzilor si transportului
- Participa, la solicitarea managerului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei si companiei.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!