Candidatul ideal
- Studii medii/superioare
- Experienta intr-o activitate cu atributii similare reprezinta un avantaj
- Bune cunostinte de Excel (functii, tabele)
- Notiuni de contabilitate primara
- Excelente abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza
- Orientare catre client si obiective
- Atitudine pozitiva si dorinta de a invata
- Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu).
Descrierea jobului
- Preia si centralizeaza cererile clientilor
- Inregistreaza cererile in sistemul informatic
- Elaboreaza oferte conform cerintei clientului
- Urmareste si monitorizeaza permanent incasarile de la clienti in baza rapoartelor de la Departamentul Contabilitate
- Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadente/restante de plata
- Mentine relatiile de corespondenta cu clientii,
- Intocmeste diverse facturi conform cu activitatea desfasurata
- Tine evidenta stricta a livrarilor, facturilor, stocurilor, comenzilor si transportului
- Participa, la solicitarea managerului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei si companiei.