Blu Accounting angajeaza contabil in Bucureşti Sectorul 3

Cerinte:

• Cunostinte avansate de contabilitate;

• Abilitati de intocmire raportare;

• Atentie la detalii;

• Raportarea rezultatelor catre conducere;

• Confidentialitate;

• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare in domeniul financiar-contabil;

• Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word);

• Limba engleza la nivel avansat;

• Abilitati foarte bune dе comunicare si organizare;

• Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;

• Abilitati analitice solide si capacitate de a indeplini sarcinile;

• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj

Responsabilitati

• Pregatirea intrarilor active, pasive si a contului de capital prin compilarea si analizarea informatiilor primite;

• Rezumarea situatiilor financiare actuale prin colectarea de informatii; pregatirea bilanturilor, a declaratiilor si a altor rapoarte;

• Mentinerea controlului contabil prin respectarea politicilor si procedurilor;

• Mentinerea securitatii financiare urmarind protocoalele interne;

• Pregatirea platilor verificand documentatia si solicitand debursari;

• Respectarea cerintelor legale, financiare si locale, prin studierea legislatiei in vigoare;

• Pregatirea rapoartelor financiare speciale prin colectarea, analizarea si rezumarea informatiilor;

• Protejarea operatiunilor prin pastrarea confidentialitatii informatiilor financiare;

• Contributia la efortul de echipa prin realizarea si indeplinirea sarcinilor necesare

Alte informatii

• Punct de lucru: Municipiul Bucuresti, Sectorul 3, Bulevardul Decebal

• Program de lucru: luni-vineri, 9-18.

Candidatii interesati pot aplica online, la anunt dar, pot trimite CV-ul si la urmatoarea adresa de e-mail: diana@bluaccounting.ro

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon 0728876109.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!