Business Development Specialist in Chitila

Recrutam business development specialist pentru clientul nostru o companie globală, privată, axată pe inovarea, optimizarea și gestionarea lanțurilor de aprovizionare ale mărcilor de top. In Romania, compania activeaza din anul 1995 și este într-o continuă dezvoltare. Ce oferim pentru acest rol?Salariu net fix / luna în functie de experiență și abilități;Tichete de masa (20 lei/ zi);Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor;Asigurare medicala privată;Abonament Bookster;Bonus anual;Program de training intern si cursuri de dezvoltare personala;Echipament de lucru;Asigurarea transportului până la sediul companiei.Program de lucru: Luni - Vineri, full time, 8:30 - 17:30, posibilitatea atât de program flexibil în a începe activitatea, cat si de munca de acasă într-un sistem hybrid. Contract: perioada nedeterminată;Sediu: 77 Rudeni st, Chitila, Ilfov, Romania. Aplicari/Detalii: alina.rinceanu@randstad.roIntroductionRequirementsObiectivul postului: Asigură suport în toate procesele si activitatile de dezvoltare a afacerii, prin venirea in intampinarea nevoilor și cerințelor clienților cheie existenți, precum și prin identificarea de noi oportunități de afaceri și de noi clienți. Se va asigura de fidelizarea clientilor activi din portofoiul companiei si mentinerea unei relații de business care sa prospere. Ce va trebui sa faci pe acest post?Manifesta o înțelegere aprofundată a nevoilor și cerințelor clienților cheie;Dezvolta relații de încredere cu clienții din portofoliul său;Asigura suport Business Development Managerului & Key Account Managerului prin propunerea continuă de soluții pentr clienții existenți precum si pentru noii clienți de afaceri, in vederea atingerii obiectivelor acestora;Asigura suport Business Development Managerului & Key Account Managerului prin realizarea de analize de date pentru obtinerea de noi clienti, cat si pentru clientii existenti;Asigura comunicarea între clienții cheie și toate departamentele interne ale companiei (Customer Service, Procurare,HR, Depozit, Transport, Financiar, IT);Asigura legătura între departamentul Business Development și departamentele Operaționale în timpul lansarii noilor clienților, sprijinind demararea unor noi servicii;Se asigura ca toate serviciile logistice sunt corect livrate clienților în timp util, in vederea atingerii indicatorilor de performanta contractuali conveniti cu fiecare dintre acesti clienti;Pregăteste rapoarte periodice, precum și la cerere, cu privire la progrese și previziuni, adresate părților interesate, interne și externe, utilizând indicatorii cheie;Este responsabil de pregatirea și gestionarea calculatiilor de cost, ofertelor și a tarifelor;Asigura rezolvarea oricarui tip de situatii si probleme intampinate de clienti; preia si rezolva reclamatiile venite din partea clientilor, in vederea mentinerii relatiei de incredere cu acestia;Joaca un rol esențial în generarea de noi vânzări, care să se transforme în parteneriate de lungă durată;Actioneaza ca Manager de Proiect pentru noile business-uri;Indeplinește orice alte sarcini specifice, în conformitate cu cerințelele managementului, in vederea bunei desfășurari a activității;InformationOrganisation/DepartmentSales / BD Specialist Job descriptionCe ai nevoie pentru acest job?Experiență în vânzare de tip B2B / B2C de minim 1 an;Cunostinte de limba engleza, nivel mediu - avansat; Cunostinte de MS Office/Excel - nivel mediu;Abilități de comunicare și relaționare;Alibități de vânzare si negociere; Abilități de analiză și sintetizare; Atentie la detalii și orientare catre nevoile clienților; Deschidere de a învăța și dezvolta într-o companie multinațională;Permis de conducere cat. B, reprezinta un avantaj. 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!