BUSINESS PROMOTION angajează Asistent Manager in Sibiu

Business Promotion SRL cu peste 17 ani de experiență în domeniul HoReCa, companie care deține branduri de renume pe plan local, angajează asistent manager! Cerințe: * Experiență în domeniul financiar-contabil; * Cunostinte operare PC Microsoft Office (in special Excel); * Cunostinte si abilitati de operare in programul de contabilitate SAGA și import e-facturi; Descrierea jobului: * Preluarea, validarea si inregistrarea informațiilor contabile din activitatea operational; * Înregistrаrеа cronologicа si sistemаtica а documentelor primare si a documеntеlor finаnciar contаbilе; * Înregistrarea urmatoarelor documente: facturi furnizori, facturi clienti; * Rapoarte de vanzari si rapoarte de incasari; * Cheltuieli si venituri in avans; * Inregistrarea facturilor de marfa, materii prime, consumabile si servicii pe centre de cost; Caracteristici personale: * Abilitati de organizare si planificare, dar si atentie la detalii; * Răbdare și profesionalism; * Capacitatea de a respecta termenele specifice; * Viteza de lucru, acuratete, promptitudine; * Seriozitate, dinamism, implicare; * Spirit de echipa; * Persoana comunicativa; * Persoana dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre; Vă invităm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!