Business Promotion SRL cu peste 17 ani de experiență în domeniul HoReCa, companie care deține branduri de renume pe plan local, angajează asistent manager! Cerințe: * Experiență în domeniul financiar-contabil; * Cunostinte operare PC Microsoft Office (in special Excel); * Cunostinte si abilitati de operare in programul de contabilitate SAGA și import e-facturi; Descrierea jobului: * Preluarea, validarea si inregistrarea informațiilor contabile din activitatea operational; * Înregistrаrеа cronologicа si sistemаtica а documentelor primare si a documеntеlor finаnciar contаbilе; * Înregistrarea urmatoarelor documente: facturi furnizori, facturi clienti; * Rapoarte de vanzari si rapoarte de incasari; * Cheltuieli si venituri in avans; * Inregistrarea facturilor de marfa, materii prime, consumabile si servicii pe centre de cost; Caracteristici personale: * Abilitati de organizare si planificare, dar si atentie la detalii; * Răbdare și profesionalism; * Capacitatea de a respecta termenele specifice; * Viteza de lucru, acuratete, promptitudine; * Seriozitate, dinamism, implicare; * Spirit de echipa; * Persoana comunicativa; * Persoana dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre; Vă invităm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră.
BUSINESS PROMOTION angajează Asistent Manager in Sibiu
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat