Candidatul ideal
- Studii superioare juridice finalizate
- Experiență pe un post similar: 1-3 ani
- Cunoștințe aprofundate și actualizate în domeniul juridic - legea societăților, legislația insolvenței, legislația privind protecția datelor
- Abilități de utilizare PC (pachetul MS Office – Excel, Word, PPT) – nivel mediu
- Limba engleză – nivel mediu
- Foarte bune abilități de analiză și sinteză
- Bune abilități de organizare și planificare
- Bune abilități de comunicare, relaționare, munca în echipă.
Descrierea jobului
- Apărarea drepturilor și a intereselor legitime ale societății;
- Asigurarea de consultanță și reprezentarea eficientă a societății din punct de vedere juridic
- Redactarea, analizarea, monitorizarea și administrarea contractelor sau a altor acte care au conținut juridic în legatură cu activitatea societății,
- Gestionarea procesului de recuperare a creanțelor, implicarea în identificarea de acțiuni și modalități noi de recuperare a acestora;
- Redactarea adreselor având ca destinatar clienții, furnizorii, autoritățile publice sau instituții
- Redactarea documentelor juridice precum: opinii legale, întâmpinări, notificări, împuterniciri, corespondența cu caracter juridic
- Colaborarea cu toate departamentele implicate pentru realizarea obiectivelor funcției
- Beneficii
- Mediu de lucru favorabil învățării și dezvoltării profesionale și personale
- Pachet salarial motivant, bazat pe experiență și performanță
- Transport asigurat sau decont combustibil
- Asigurare de viață și accidente
- Atmosferă de lucru deosebit de plăcută, alături de o echipă tânără și entuziastă
- Participarea la teambuildinguri și diverse evenimente de echipă
- Stabilitate într-o companie românească, cu o istorie de peste 120 de ani.