Consultant fonduri europene in Iaşi

Descriere poziție:

Consultantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, în vederea  scrierii si implementării proiectelor/contractelor din portofoliul companiei (asistență la derularea procedurilor de achiziții publice, elaborarea documentațiilor aferente cererilor de plată/rambursare, elaborarea rapoartelor de progres lunare și trimestriale, elaborarea documentelor/documentațiilor specifice managementului de proiect, asistență acordată clienților pe toată perioada derulării proiectelor și pe perioada de monitorizarea a acestora).

Condițiile postului:

> Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou,> Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână;> Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă;> Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată.

Responsabilități:

> Analiza ghidurilor de finantare in vederea intocmirii dosarelor pentru obtinere finantare prin AFIR, POR, AFM, CNI etc., in functie de liniile de finantare deschise

> Coordonarea unui portofoliu de proiecte;> Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;> Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

Cerințe:> Absolvent de studii superioare.> Experiență anterioară în consultanță în management și în coordonarea de proiecte (preferabil minim 2 ani);> Responsabilitate, putere de concentrare și eficiență în muncă;> Capacitatea de a lucra independent;> Persoana organizată (agendă/planner, program de activitate, monitorizare și raportare activitate);> Nivel foarte bun de operare calculator: Excel, Internet, Word, Power Point, Outlook, MS Project;> Cunoștințe avansate de limba engleză (în special scris);> Abilitați de comunicare (scrisă și verbală), lucru în echipă;> Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;> Abilități de comunicare, prezentare și relaționare;> Buna gestionare a termenelor limită;> Abilitatea de a lua decizii și de a lucra în echipă;> Excelente abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții;> Cunoștințe în domeniul achizițiilor publice;> Permis de conducere categoria B și disponibilitate de a călători prin țară.

Beneficii:> Mediu profesionist de lucru;> Salariu motivant;> Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației;> Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe;> Activarea într-o piață de consultanță în continuă mișcare;> Angajator stabil în piața de consultanță.

 

Descrierea companiei

PRO CONSULTING EXPERT . este o firma de consultanta cu capital romanesc, ce si-a stabilit obiective de performanta satisfacerea unei game largite de nevoi ale clientilor in domeniul serviciilor de consultanta in management pentru obtinerea si implementarea de proiecte/investitii cu ajutorul programelor de finantare nationala sau prin instrumentele puse la dispozitie de Uniunea Europeana, atat in administratie publica si institutii de stat, cat si pentru companiile private.Societatea noastra ofera o gama diversificata de servicii pentru clienti: scriere proiecte in vederea finantarii din fonduri comunitare si guvernamentale prin diverse Programe de finantare, implementarea proiectelor finantate, organizare proceduri de achizitii aferente proiectelor finantate, asistenta oferita constructorilor ce realizeaza investitiile pentru proiectele finantate. Prin prestarea acestor categorii de servicii clientii nostri si-au putut dezvolta localitatile si companiile in mod armonios prin diversitatea de probleme rezolvate in baza proiectelor intocmite in partenerat cu societatea noastra.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!