Consultant vanzari feronerie si accesorii mobila in Iaşi

 

Candidatul ideal

 

  • Înclinaţii tehnice, în vederea asimilării uşoare a cunoştinţelor despre produse
  • Motivaţie foarte mare pentru a activa în piaţa de mobilier si amenajari interioare premium
  • Cunoașterea pieței de mobilier și amenajări interioare constituie un avantaj
  • Orientare către client și către rezultate
  • Dorinţa de dezvoltare a relațiilor de calitate cu clienţii
  • Abilităţi PC (Microsoft Office)
  • Sârguincios, capabil de automotivare, dornic sa se dezvolte personal și profesional
  • Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara orașului de reședință
  • Bune abilități de comunicare scrisă şi orală în limba română

 

Descrierea jobului

 

DESCRIERE JOB
Consultantul de vânzări din divizia amenajări interioare este responsabil pentru câștigarea de noi clienți, dezvoltarea și menținerea clienților profitabili din zona alocată în vederea consolidării poziției companiei Schachermayer, ca unul din liderii pieței de profil din România.

RESPONSABILITĂȚI

  • Dezvoltă și menține excelente relații pe termen lung cu partenerii companiei (producători de mobilier premium si firme de amenajari interioare)
  • Îndeplinește lunar target-ul alocat de volum, număr de clienti, cifră de afaceri si adaos comercial
  • Stabilește condițiile comerciale cu partenerii din zona alocată și urmărește îndeplinirea obiectivelor
  • Contactează activ noi clienți, cu scopul introducerii in portofoliul companiei
  • Realizează acțiuni periodice de fidelizare pentru clienții deja existenți
  • Măsoară și urmărește periodic nivelul de satisfacție al clienților
  • Asigură soluționarea problemelor în relația cu clienții și ridică problemele nerezolvate la nivel superior
  • Asigură maximum de vizibilitate pentru brand prin prezenţa la client şi promovarea imaginii
  • Asigură o prezentare puternică şi de valoare a produselor şi serviciilor companiei
  • Urmărește efectuarea plăților de către client
  • Întocmește rapoartele de activitate

  • BENEFICII
  • Stabilitate ca urmare a unei tradiții de peste 180 de ani
  • Existența unui potențial însemnat și a unor clienți existenți în zonele alocate
  • Comisioane transparente în timp real
  • Concediu de inceput 25 de zile lucrătoare
  • Primește know-how tehnic și de vânzări – proces riguros în inducție; instruiri regulate de vânzări și tehnice
  • Posibilități de avansare – toți managerii noștri sunt promovați din interior
  • Suport tehnic si logistic de nivel ridicat, confirmat prin gradul de stisfactie al clientilor
  • Independență în luarea deciziilor (ofertare, negociere, finalizare) – în limitele respectării procedurilor si strategiilor companiei

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!