Contabil in Otopeni

- Înregistrarea facturilor de cumpărare marfă și servicii; - Înregistrarea în gestiune a achizițiilor intracomunitare și non UE; - Verificarea declaratiiilor vamale de import și înregistrarea lor; - Întocmirea documentelor necesare organizării gestiunilor de mărfuri (mișcări/transferuri între gestiuni); - Înregistrarea extraselor de cont bancare; - Întocmirea dispozițiilor de plata și de încasare, intocmirea registrului de casă și menținerea evidenței acestuia; - Întocmirea facturilor de retur marfă, conform documentelor primite de la departamentul de logistică; - Întocmirea documentelor de stornare conform retururilor de marfă în aplicația de gestiune și contabilitate, în colaborare cu Compartimentul de Vânzări; - Prelucrarea documentelor însoțitoare ale pieselor de schimb plecate din gestiune, primite de la responsabilul gestiunii pieselor de schimb; - Menținerea relației cu clienții interni în ceea ce privește documentele pe care le primește ; - Verificarea stocurilor, conturilor de avansuri de trezorerie, casă ; - Efectuarea reconcilierilor de sold; Requirements - Limba engleză nivel mediu; - Minim 3 ani experiență în domeniu; - Cunoștințe specifice: legislație, capacitate bună de comunicare și relaționare; - Cunoștințe operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, experiență de lucru cu un sistem ERP; - Atenție, concentrare, punctualitate, organizare, corectitudine;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!