Candidatul ideal
- cunostinte foarte bune de contabilitate;
- esti o persoana constiincioasa, organizata, responsabila, dinamica, interesata sa finalizeze orice activitate inceputa;
- lucrezi cu usurinta in Excel/Word/ Outlook (PC in general).
Descrierea jobului
- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
- Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare , facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;
- Evidenta contractelor de franciza si emiterea facturilor catre acestea;
- Tine legatura cu avocatii firmei pentru infiintarea firmelor care vor lucra in franciza;
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa;
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si efectuarea platilor la scadenta;
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii;
- Respecta prevederile legale in domeniu;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.