Candidatul ideal
Profilul candidatului:
- bună planificare şi organizare,
- cunoştinţe de operare pe calculator,
- excelenta cunoaştere a limbii române scris şi vorbit, claritate şi coerenţă în exprimare scrisă şi orală,
- bună memorie a datelor şi cifrelor, atenţie distributivă,
- rezistenţă la stres şi flexibilitate,
- bune abilităţi de comunicare şi relaţionare,
- punctualitate,
- atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat,
- deprinderi de culegere şi clasificare a informaţiilor,
- deprinderi de acordare şi tansmitere a informaţiilor.
Descrierea jobului
OBIECTIVELE POSTULUI
Asigură înregistrarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiar-contabile angajate de societate.
Asigură verificarea facturilor şi înregistrarea corectă a datelor în contabilitate.
Asigură evidenţa contabilă a stocurilor, relaţiilor cu terţii şi evidenţa veniturilor şi cheltuielilor.
ATRIBUŢII SI RESPONSABILITATI
- verifică facturile de marfă;
- asigură evidenţa contabilă a stocurilor, a relaţiilor cu terţii, evidenţa veniturilor şi cheltiuelilor;
- înregistrează încasările şi plăţile conform extrasului de cont;
- organizează şi actualizează unele situaţii, redactează unele materiale de corespondenţă, păstrează şi operează în diverse registre de evidenţă;
- organizează inventarierea patrimoniului, analizează periodic utilizarea şi starea mijloacelor fixe;
- înregistrează facturi de prestaţii furnizori;
- înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie;
- întocmeşte lista facturilor emise şi neîncasate şi lista avansurilor disponibile în lei;
- întocmeşte balanţe de verificare pentru clienţi;
- asigură relaţia cu băncile şi alte instituţii financiare;
- asigură păstrarea documentelor justificative, a registrelor şi a bilanţelor contabile;
- verifică jurnalele de cumpărare şi vânzare;
- execută oricare alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de subordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale firmei;