Contabil/Secretara/Consilier juridic in Bucuresti

Angajam CONTABIL care sa stie sa lucreze in SAGA. Marire salariala 10% dupa fiecare an de activitate (in primii 3 ani). Lucram de la birou, program: 9:00-17:30 cu pauza de masa 30 minute. Locatie: langa metrou Politehnica 40% zile de concediu extra, aditional zilelor de concediu legale. Responsabilitati : Intocmirea lunara a balantei de verificare Intocmirea situatiilor declarative conform legislatiei in vigoare: decont TVA, declaratii privind obligatiile la bugetul de stat, la bugetele de asigurari sociale Incadrarea corectă a documentelor contabile, conform prevederilor din Codul Fiscal si a Normelor de aplicare Vrem sa stii contabilitate si sa iti doresti sa cunosti legile la zi. Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Iti plac cifrele si contabilitatea? Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul la adresa: hr@reinventconsulting.ro Te asteptam in echipa noastra! Angajam SECRETARA pentru Receptie - firma consultanta juridica si fiscala langa metrou Politehnica, intr-o cladire noua de birouri, sector 6. Esti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane? Super! Te vrem in echipa noastra! Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa. Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. 40% zile de concediu extra, aditional zilelor de concediu legale. Crestere salariala cu 10% in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul la adresa: hr@reinventconsulting.ro Angajam CONSILIER JURIDIC. Conditii: absolvent DREPT, cu sau fara experienta (te invatam noi tot ce trebuie sa stii! :) Spirit de echipa, corectitudine, responsabilitate. Abilitati foarte bune de comunicare si relationare. Abilitati de organizare si planificare a activitatilor, atentie la detalii Responsabilitati principale: redactare dosare pentru depunere la Registrul Comertului, consultanta si consiliere juridica pentru clientii companiei. Mediu de lucru dinamic si placut. Posibilitati de dezvoltare profesionala. Crestere salariala cu 10% in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract. 40% extra zile de concediu, aditionale zilelor de concediu legale. Program: 9:00 - 17:30 Adresa: Sos. Banatului nr. 4, Chitila, jud. Ilfov Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul la adresa: hr@reinventconsulting.ro Te asteptam in echipa noastra! Descriere companie: Suntem o firma cu peste 18 ani vechime in contabilitate, peste 600 de clienti in portofoliu si 40.000 de operatiuni la Registrul Comertului Reinvent Consulting este marca serviciilor integrate de consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala, un hub aflat la intersectia intre solutii de inalta expertiza, parteneri strategici, infrastructura logistica si resurse financiare. Solutiile oferite sunt completate de serviciile de evidenta contabila, inregistrari la O.S.I.M., precum si operatiuni la Registrul Comertului si gazduiri ale sediilor sociale de societati comerciale; Calitatea serviciilor si profesionalismul expertilor nostri sunt recunoscute de cei peste 40.000 de clienti care ne-au trecut pragul; 18 ani de activitate; 7 puncte de lucru Bucuresti si unul in Ilfov; Depunem dosare in Bucuresti si in orice judet din tara.

Despre companie

Reinvent Consulting este marca serviciilor integrate de consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala, un hub aflat la intersectia intre solutii de inalta expertiza, parteneri strategici, infrastructura logistica si resurse financiare. Solutiile oferite sunt completate de serviciile de evidenta contabila, inregistrari la O.S.I.M., precum si operatiuni la Registrul Comertului si gazduiri ale sediilor sociale de societati comerciale; Calitatea serviciilor si profesionalismul expertilor nostri sunt recunoscute de cei peste 30.000 de clienti care ne-au trecut pragul; 14 ani de activitate; 4 puncte de lucru Bucuresti; Depunem dosare in Buucresti si in orice judet din tara.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!