Requirements
Contabil Șef in Ploieşti
• Coordonează activitățile departamentului de contabilitate;
• Asigură conformitatea cu reglementările contabile în vigoare;
• Coordonează activitatea anuală de inventariere;
• Este responsabil pentru menținerea relațiilor cu băncile și autoritățile fiscale;
• Verifică tranzacțiile și soldurile conturilor și realizează închiderea balanței de verificare lunară;
• Pregătește și prezintă rapoartele contabile semestriale și situațiile financiare anuale;
• Calculează impozitul pe profit, pregătește și depune declarațiile fiscale lunare, trimestriale și anuale;
• Menține registrul activelor fixe, registrul jurnal, registrul de inventar și registrul de evidență fiscală;
• Elaborează declarațiile de raportare statistică către BNR;
• Depune declarația INTRASTAT;
• Întocmește notele contabile pentru închiderea lunii: nota contabilă de salarii, amortizări, reevaluarea conturilor în valută, provizioane, menținerea situației detaliate și descărcarea de gestiune a cheltuielilor preînregistrate, reclasificarea cheltuielilor nedeductibile;
• Monitorizează închiderea avansurilor primite de la furnizori și a avansurilor plătite clienților;
• Înregistrează facturile de servicii și extrasele bancare în valută;
• Pregătește o listă cu plățile scadente și introduce plățile în aplicația de online banking;
• Descarcă actele din Spațiul Privat Virtual.
• Cunoștințe de specialitate în domeniul economic;
• Experiență într-un post similar;
• Cunoștințe și experiență de lucru în sistemul informatic Microsoft Dynamics 365 Business Central sau Microsoft Dynamics NAV;
• Fire analitică, atenție la detalii, responsabilitate;
• Cunoștințe de limba engleză – nivel conversațional;
• Permis de conducere categoria B;
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat