Contabil Șef in Ploieşti

• Coordonează activitățile departamentului de contabilitate;
• Asigură conformitatea cu reglementările contabile în vigoare;
• Coordonează activitatea anuală de inventariere;
• Este responsabil pentru menținerea relațiilor cu băncile și autoritățile fiscale;
• Verifică tranzacțiile și soldurile conturilor și realizează închiderea balanței de verificare lunară;
• Pregătește și prezintă rapoartele contabile semestriale și situațiile financiare anuale;
• Calculează impozitul pe profit, pregătește și depune declarațiile fiscale lunare, trimestriale și anuale;
• Menține registrul activelor fixe, registrul jurnal, registrul de inventar și registrul de evidență fiscală;
• Elaborează declarațiile de raportare statistică către BNR;
• Depune declarația INTRASTAT;
• Întocmește notele contabile pentru închiderea lunii: nota contabilă de salarii, amortizări, reevaluarea conturilor în valută, provizioane, menținerea situației detaliate și descărcarea de gestiune a cheltuielilor preînregistrate, reclasificarea cheltuielilor nedeductibile;
• Monitorizează închiderea avansurilor primite de la furnizori și a avansurilor plătite clienților;
• Înregistrează facturile de servicii și extrasele bancare în valută;
• Pregătește o listă cu plățile scadente și introduce plățile în aplicația de online banking;
• Descarcă actele din Spațiul Privat Virtual.

Requirements

• Cunoștințe de specialitate în domeniul economic;
• Experiență într-un post similar;
• Cunoștințe și experiență de lucru în sistemul informatic Microsoft Dynamics 365 Business Central sau Microsoft Dynamics NAV;
• Fire analitică, atenție la detalii, responsabilitate;
• Cunoștințe de limba engleză – nivel conversațional;
• Permis de conducere categoria B;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!