Coordonator Divizie Echipamente Speciale in Botoşani

Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services. PRINCIPALELE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI : Administrează și dezvoltă portofoliul de produse aflat în directă coordonare; Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți specifici; Prezintă, promovează, ofertează, contractează și vinde produsele și serviciile companiei, aflate în portofoliu, în concordanță cu cerințele clienților, cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Coordonează, îndrumă, controlează și raspunde de întreaga activitate din cadrul departamentului; Răspunde de gestiunea departamentului pe care-l coordonează; Urmărește derularea la termen a comenzilor și a contractelor încheiate; Participă împreună cu colegii din echipă la întâlnirile programate; Coordonează întreaga activitate a diviziei la nivel national; Oferă servicii de asistență post-vânzare; Oferă consultanță tehnică de specialitate clienților existenți și celor potențiali; Negociază contractele și termenii contractuali cu furnizorii; Propune noi colaborări și negociază termenii contractuali cu noii parteneri; Urmărește în permanență stocul de marfă; Urmărește realizarea planului de vanzari și a obiectivelor întregului departament; Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților, gestionând relația cu furnizorii; Monitorizează întocmirea și încheierea contractelor de vânzare în condiții avatajoase pentru firmă; Negociază prețurile pentru produsele livrate; Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor și a obținerii de profit; Menține legătura cu personalul din subordinea și stabilește împreună cu aceștia planul de acțiune lunar/săptămânal pentru zonele arondate; Solicită lunar de la personalul din subordine oportunități pentru perioada următoare și analizează statusul situației lunare existente; Solicită departamentului ofertare întocmirea ofertelor conform cererilor de ofertă; Întocmește și transmite rapoartele de progres specifice activității sale; Completează în timp și cu acuratețe toate rapoartele solicitate, cu informațiile specifice. CERINTE: Experiență min, 5 ani într-o poziție similară; Studii superioare din domeniul tehnic; Experiență în comercializarea de autocamioane, autospeciale, utilaje de șantier; Abilități comerciale și tehnice, de negociere; Abilități de coordonare a echipelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări naționale/internaționale (punctuale);

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!