Coordonator Supply Chain Arad in Arad

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Domeniul logistic este pasiunea ta și ești în căutarea unui job care să fie mai mult decât un simplu loc de muncă? Ți-ar plăcea să te ocupi de organizarea transporturilor, de gestionarea aspectelor contabile din departamentul de logistică sau de verificarea îndeplinirii în mod corect a livrării și depozitării produselor?  În plus, îți dorești să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți?Ai ajuns în locul potrivit. Este momentul să faci parte dintr-o familie unită, care te susține să duci la următorul nivel pasiunea ta.Pentru că meriți să descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, coerența, exemplaritatea și performața nu sunt simple valori care descriu o companie sau un job. Sunt chiar felul în care noi ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.Cum ești:Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților; Atent la detalii – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea afecta calitatea rezultatelor; Responsabil – dai dovadă de auto-motivație și perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice sarcină de lucru; Bun comunicator – îți expui opiniile într-un mod potrivit pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să își exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă; Exemplar – te folosești de puterea exemplului personal pentru a impulsiona colegii de echipă spre performanță.Ce vei face: Te ocupi de organizarea transporturilor în cele mai bune condiţii, cu respectarea calităţii şi termenelor cerute de standardele companiei;Menţii contactul permanent cu transportatorii pentru asigurarea livrărilor în timp util;Ţii în permanenţă legătura cu magazinele cu privire la livrarea mărfurilor;Urmărești ca activitatea de depozitare a mărfurilor să se desfășoare în conformitate cu normele stabilite;Ai grijă ca operațiunile vamale să fie realizate în mod corect;Întocmeşti rapoarte săptămânale / lunare;Gestioneazi aspectele contabile din cadrul departamentului Logistică;Te asiguri că fiecare cost logistic este atribuit în contabilitate comenzii corespunzătoare.Ce vei găsi la noi: O echipă unită ca o familie, dispusă să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie; O zonă de recreere special amenajată ca un ”colțișor de acasă” ori de câte ori simți nevoia să te relaxezi câteva momente;Un cadru de lucru în care ești încurajat să faci ceea ce te reprezintă, poți evolua și vei vei fi răsplătit pentru reușitele tale; Un mediu în care te vei bucura de susținere necondiționată în ceea ce privește dezvoltarea ta personală și profesională prin proiecte noi, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială;Un loc în care nevoile, ideile și propunerile tale sunt o prioritate pentru noi.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!