Customer Collaboration Representative in Bucuresti

Job Description

 

  • Primeste si introduce in sistem toate comenzile pentru un anumit numar de clienti (inclusiv sampling-uri, redemptii, comenzi gratuite);
  • Responsabil pentru acuratetea datelor introduse in sistem, verifica si evita comenzile si liniile duplicate, Responsabil cu respectarea fluxului de procesare al comenzilor si a rutinelor stabilite ;
  • Intelege metodele si frecventa de comanda a clientilor din portofoliu si foloseste cu eficienta unelete puse la dispozitie pentru a evita erorile de procesare;
  • Intelege alertele furnizate de sistem la procesarea comenzilor si orice alta eroare intalnita pe fluxul de procesare al comenzii, Intreprinde actiuni corective pentru a solutiona eventualele erori;
  • Transmite zilnic rapoarte de stoc /disponibilitate stoc comenzi/comenzi nelivrate/inlocuire produse catre toate departamentele implicate.
  • Creează / optimizează / și schimbă livrările în sistem procesand comenzile in mai multe livrari eficiente(tonaj,nr.paleti)
  • Modifica/Optimizeaza comenzile in sistem conform informatiilor primite de la Customer Collaboration Specialist sau alti colegi implicati in fluxul de procesare (Transport; Planning, Depozit Vanzari etc) pentru a ajuta la eficientizarea operatiunilor logistice;
  • Inchide zilnic in sistem comenzile nelivrate cu motivele corecte
  • Foloseste procedura de rejectare a liniilor de comenzi pentru a inregistra corect toate modificarile la nivel de comanda;
  • Dezvolta si mentine o relatie eficienta si profesionala atat cu colegii cat si cu clientii pentru a optimiza serviciile oferite clientilor
  • Colaboreaza cu departamentul Credit Control in ceea ce priveste deblocarea comenzilor (ex; trimite rapoarte pentru comenzile care se doresc a fi deblocate)
  • Colaboreaza cu Customer Collaboration Specialist/Transport Specialist pentru a solutiona orice impact din punct de vedere al stocului sau alte probleme legate de aprovizionare/transport
  • Asigura Back-up pentru Customer Collaboration Specialist pentru o lista determinata de sarcini
  • Participa si contribuie activ la sedintele din cadrul echipei, propune actiuni de imbunatatire si escaladeaza problemele nesolutionate
  • Participa activ la discutiile legate de planurile de actiune ce urmeaza a fi implementate la clientii din portofoliu;

 

Qualifications/Requirements

 

  • Studii superioare;
  • Experienta profesionala: minim 2 ani in domeniul logisticii;
  • Cunostinte limba engleza: nivel mediu;
  • Cunostinte operare PC: pachetul Microsoft Office, in special Excel;
  • Abilitati puternice de comunicare;
  • Rezistenta la stres;
  • Mentalitate de membru de echipa, abilitatea de a colabora cu membri din diverse departamente si cu diverse functionalitati;
  • Orientat spre solutionarea problemelor.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!