Job Description
- Primeste si introduce in sistem toate comenzile pentru un anumit numar de clienti (inclusiv sampling-uri, redemptii, comenzi gratuite);
- Responsabil pentru acuratetea datelor introduse in sistem, verifica si evita comenzile si liniile duplicate, Responsabil cu respectarea fluxului de procesare al comenzilor si a rutinelor stabilite ;
- Intelege metodele si frecventa de comanda a clientilor din portofoliu si foloseste cu eficienta unelete puse la dispozitie pentru a evita erorile de procesare;
- Intelege alertele furnizate de sistem la procesarea comenzilor si orice alta eroare intalnita pe fluxul de procesare al comenzii, Intreprinde actiuni corective pentru a solutiona eventualele erori;
- Transmite zilnic rapoarte de stoc /disponibilitate stoc comenzi/comenzi nelivrate/inlocuire produse catre toate departamentele implicate.
- Creează / optimizează / și schimbă livrările în sistem procesand comenzile in mai multe livrari eficiente(tonaj,nr.paleti)
- Modifica/Optimizeaza comenzile in sistem conform informatiilor primite de la Customer Collaboration Specialist sau alti colegi implicati in fluxul de procesare (Transport; Planning, Depozit Vanzari etc) pentru a ajuta la eficientizarea operatiunilor logistice;
- Inchide zilnic in sistem comenzile nelivrate cu motivele corecte
- Foloseste procedura de rejectare a liniilor de comenzi pentru a inregistra corect toate modificarile la nivel de comanda;
- Dezvolta si mentine o relatie eficienta si profesionala atat cu colegii cat si cu clientii pentru a optimiza serviciile oferite clientilor
- Colaboreaza cu departamentul Credit Control in ceea ce priveste deblocarea comenzilor (ex; trimite rapoarte pentru comenzile care se doresc a fi deblocate)
- Colaboreaza cu Customer Collaboration Specialist/Transport Specialist pentru a solutiona orice impact din punct de vedere al stocului sau alte probleme legate de aprovizionare/transport
- Asigura Back-up pentru Customer Collaboration Specialist pentru o lista determinata de sarcini
- Participa si contribuie activ la sedintele din cadrul echipei, propune actiuni de imbunatatire si escaladeaza problemele nesolutionate
- Participa activ la discutiile legate de planurile de actiune ce urmeaza a fi implementate la clientii din portofoliu;
Qualifications/Requirements
- Studii superioare;
- Experienta profesionala: minim 2 ani in domeniul logisticii;
- Cunostinte limba engleza: nivel mediu;
- Cunostinte operare PC: pachetul Microsoft Office, in special Excel;
- Abilitati puternice de comunicare;
- Rezistenta la stres;
- Mentalitate de membru de echipa, abilitatea de a colabora cu membri din diverse departamente si cu diverse functionalitati;
- Orientat spre solutionarea problemelor.