Customer Services Improvement Officer in Bucuresti

In prezent cautam un Customer Services Improvement Officer orientat catre echipa si proactiv pentru a se alatura in cadrul companiei Rompetrol Downstream. Rompetrol Downstream coordoneaza reteaua locala de statii de distributie carburant. In Roma-nia, compania peste1000 de puncte de distributie carburanti, inclusiv statii proprii, statii Partener Rompetrol, statii mobile Expres si unitati fixe Fill&Go de 9 si 20 metri cubi. Mai mult decat statii de distributie a carburantilor, statiile Rompetrol sunt gandite ca centre de servicii unde, pe langa comercializarea de produse de cea mai buna calitate, clientii se pot relaxa in cele peste 160 de restaurante si magazine hei cu un design aliniat conceptului de retail. Noul tau rol: Asiguri activitatea de suport pentru vanzarea in regim retail prin intermediul dispozitivelor Fill & Go (carduri si inele) in reteaua de statii Rompetrol. Activitatile care te vor ajuta sa stralucesti:• Primesti, verifici, transmiti spre initializare si centralizezi contractele si actele aditionale ale clientilor Rompetrol, pentru canalele de vanzari Retail si Wholesale;• Operezi in bazele de date clientii, pe baza cererilor primite de la clienti sau alte departamente din cadrul companiei;• Arhivezi in format electronic si fizic contractul/actul aditional si actualizezi centralizatoarele de contracte;• Operezi in sistemele informatice comenzile legate de dispozitivele Fill&Go: carduri/ Ring-uri/ Easy Ring -uri, GPS: inlocuire, anulare, comanda noua, reemitere PIN pentru carduri;• Operezi in sistemele informatice (SAP, Billing) modificarile de restrictii la alimentare lunare, saptamanale, zilnice, la nivel de vehicul, solicitate de clienti;• Prelucrezi cardurile Fill&Go retinute in statii si retransmiterea acestora sau anularea lor;• Inregistrezi in sistemele informatice solicitarile clientilor;• Oferi informatii clientilor si fortei de vanzari cu privire la status-ul clientilor din baza de date si informatiile aferente conturilor si dipozitivelor acestora;• Intocmesti si trimiti situatii periodice cu clientii aflati in analiza;• Gestionezi si redirectionezi solicitarile primite catre departamentele abilitate sa le solutioneze.Combustibilul necesar pentru a merge mai departe cu noi:• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;• Experienta in domeniul Customer Service reprezinta un avantaj;• Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj ;• Limba Engleza – nivel mediu;• MS Office – nivel mediu;• Orientare catre nevoile clientilor;• Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor primite;• Abilitati de comunicare;• Atentie la detalii. Iti alimentam cariera in plus cu:• Echipe si mediu de lucru suportive si profesioniste;• Oportunitati de invatare si programe de training;• Pachet medical;• Asigurare de sanatate;• Tichete de masa; • Pachet Mega Beneficii si reduceri in diverse arii (sport, servicii medicale, bancar, cultura, moda, turism, restaurante, etc);• Reducere carburant 10% in reteaua proprie prin cardul Fill&GO Ce trebuie să faci acum:Daca esti interesat de acest rol, acceseaza „aplicati acum” pentru a trimite o copie actualizata a CV-ului. Alimenteaza-ti cariera si porneste intr-o noua destinatie cu noi!#AjungiMaiDeparteCuNoi!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!