ATRIBUTII: -
Activitati specifice contabilitatii -
- intocmirea / semnarea / transmiterea altor documente specifice;
- Inregistreaza in sistemul informatic (Petrescu) toate documentele financiar contabile;
- Înregistrează în aplicația de contabilitate plățile și încasările în lei și valută;
- Întocmește contractele de muncă, actele adiționale și înregistrează în REVISAL;
- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, închidere lună);
- Întocmește balanța lunară și ține evidența clienților, furnizorilor și a stocurilor;
- Întocmește bilanțul semestrial și anual;
- Întocmește declarațiile lunare și a deconturilor de TVA;
CERINTE POST:
- cunostinte contabile de baza;
- cunostinte fiscale (Declaratii)
- Revisal
- loialitate pentru atingerea obiectivelor firmei;
- disponibilitatea pentru perfectioanre permanenta;
- Cunostinte avansate : cod fiscal, legislatie romaneasca,Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
- Experienta reprezinta un avantaj
Rugam, candidatii interesati de aceasta pozitie sa aplice cu CV-ul lor la acest anunt.