ECONOMIST in Dolj

ATRIBUTII: -    

  Activitati specifice contabilitatii -      

-      intocmirea / semnarea / transmiterea altor documente specifice;

-      Inregistreaza in sistemul informatic (Petrescu) toate documentele financiar contabile;

-      Înregistrează în aplicația de contabilitate plățile și încasările în lei și valută;

-      Întocmește contractele de muncă, actele adiționale și înregistrează în REVISAL;

-      Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, închidere lună);

-      Întocmește balanța lunară și ține evidența clienților, furnizorilor și a stocurilor;

-      Întocmește bilanțul semestrial și anual;

-      Întocmește declarațiile lunare și a deconturilor de TVA; 

 

CERINTE POST:

-      cunostinte contabile de baza;

-      cunostinte fiscale (Declaratii)

-      Revisal

-      loialitate pentru atingerea obiectivelor firmei;

-      disponibilitatea pentru perfectioanre permanenta;

-      Cunostinte avansate : cod fiscal, legislatie romaneasca,Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)

-       Experienta reprezinta un avantaj

Rugam, candidatii interesati de aceasta pozitie sa aplice cu CV-ul lor la acest anunt.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!