Candidatul ideal
- Studii in domeniu, experienta in contabilitate de minim 5 ani constituie un avantaj;
- Cunostinte excelente de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
- Cunostinte utilizarea program de calcul tabelar EXCEL;
- Abilitati de organizare si conducere a departamentului financiar-contabil;
- Abilitati organizatorice, de comunicare si leadership;
- Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
- Dinamism, viteza de lucru, atitudine pozitiva;
- Capacitate de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe;
- Persoana logica, serioasa, ordonata, dinamica, sociabila, comunicativa;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din Departamentul Financiar-Contabil aflat in subordine);
- Verifica operatiunile economico - financiare ale societatii;
- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
- Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;
- Elaborareaza proceduri interne privind activitatea contabila, actualizarea procedurilor contabile existente;
- Mentine un sistem de control intern adecvat cu privire la activitatea departamentului financiar-contabil;
- Sprijina auditorii externi în procesul de audit prin intocmirea rapoartelor solicitate;
- Diverse raportari catre conducere.
Ce oferim?
- Mediu de lucru plăcut si prietenos;
- Salariu competitiv;
- Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei;
- Autoturism de serviciu;
- Oportunitati de training si specializare.