ECONOMIST - CONTABIL in Baia Mare

 

Candidatul ideal

 

- Studii in domeniu, experienta in contabilitate de minim 5 ani constituie un avantaj;
- Cunostinte excelente de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
- Cunostinte utilizarea program de calcul tabelar EXCEL;
- Abilitati de organizare si conducere a departamentului financiar-contabil;
- Abilitati organizatorice, de comunicare si leadership;
- Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
- Dinamism, viteza de lucru, atitudine pozitiva;
- Capacitate de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe;
- Persoana logica, serioasa, ordonata, dinamica, sociabila, comunicativa;

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:
Coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din Departamentul Financiar-Contabil aflat in subordine);
- Verifica operatiunile economico - financiare ale societatii;
- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
- Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;
- Elaborareaza proceduri interne privind activitatea contabila, actualizarea procedurilor contabile existente;
- Mentine un sistem de control intern adecvat cu privire la activitatea departamentului financiar-contabil;
- Sprijina auditorii externi în procesul de audit prin intocmirea rapoartelor solicitate;
- Diverse raportari catre conducere.

Ce oferim?
- Mediu de lucru plăcut si prietenos;
- Salariu competitiv;
- Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei;
- Autoturism de serviciu;
- Oportunitati de training si specializare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!