Economist / Contabil in Alba Iulia

 

Candidatul ideal

 

Cerinte:
- absolvent de facultate economică in domeniul financiar-contabil;
- experienţă în contabilitate de minim 3 ani;
- cunoştinţe excelente de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- cunostinte utilizarea program de calcul tabelar EXCEL;
- cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj;
- abilitati de organizare si conducere a departamentului financiar-contabil;
- abilitati organizatorice, de comunicare si leadership;
- capacitate ridicata de analiza si sinteza;
- constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP;
- constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene.

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati - Atributii:
- coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din Departamentul Financiar-Contabil aflat in subordine);
- verifica operatiunile economico- financiare ale societatii;
- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
- inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;
- inchidere lunara a conturilor de cheltuieli si venituri;
- intocmirea declaratiloretc., chestionare pentru INS (lunare, trimestriale si anuale) si diverse raportari la BNR;
- evidenta imprumuturilor si a rambursarilor aferente acestora;
- intocmirea situatiilor financiare anuale (Bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial) pe baza balantei de verificare;
- monitorizeaza relatiile cu organele de control ale statului (Directia Finantelor Publice, Directia Impozite si Taxe Locale, Garda Financiara, Comisia de Statistica, etc.);
- elaborareaza proceduri interne privind activitatea contabila, actualizarea procedurilor contabile existente;
- mentine un sistem de control intern adecvat cu privire la activitatea departamentului financiar-contabil;
- sprijină auditorii externi în procesul de audit prin intocmirea rapoartelor solicitate;
- diverse raportari catre conducerea societatii.

Beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- contract de munca full-time/part time pe perioada nedeterminata;
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes;
- doar CV-uri cu nr. de telefon, transmise si pe adresa de email.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!