economist/contabil Patriarhia Romana - Administratia Patriarhala in Bucureşti Sectorul 4

Post vacant de economist/contabil în cadrul Patriarhiei Române - Administrația Patriarhală.

Candidatul ideal:

• absolvent/ă de studii: medii/superioare de specialitate;

• experiență min. 2 ani în domeniu financiar – contabil, salarizare si fiscalitate;

• persoană organizată, conştiincioasă, responsabilă, ambițioasă;

• abilități de comunicare și lucru în echipă, spirit analitic, capacitatea de coordonare a priorităților;

• cunoștințe de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), e-mail.

Descrierea jobului:

• calcul salarii;

• întocmire și depunere la termen a declarațiilor fiscale aferente salariilor;

• calcul concedii medicale:

• întomire și depunere dosar concedii medicale către CASMB;

• întocmire rapoarte justificare sume subvenții salariale; • operare și verificare plății bancare, inchidere/deschidere conturi bancare;

• alte sarcini specifice postului, trasate de superiorul ierarhic. Beneficii: • salariu conform schemei de funcții și personal ale instituției;

• program 8 ore/zi, de luni pana vineri, locatie centrala - Pta. Unirii • liber în zilele de sărbători legale și sărbători religioase;

• masa de prânz subventionată parțial. Mențiuni:

Prin aplicarea CV- ului dumneavoastră la acest job, vă exprimați acordul cu privire la prelucarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului UE - GDPR.

Aceste date sunt necesare în desfășurarea procesului de recrutare/angajare.

Despre companie

Agentia Basilica Travel este infiintata cu binecuvantarea Preafericitului Parinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane, prin Temeiul nr. 10847/ 2007, fiind agentie touroperatoare, dar specializata pe pelerinaje externe si interne. Agentia fiinteaza in cadrul Sectorului Pelerinaje al Patriarhiei Romane.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!