Cerințe: ~ Absolvent de studii superioare economice; ~ Experiența in domeniul contabil de minim 3 ani; ~ Cunoștințe PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate; ~ Abilitați de analiza si sinteza, gândire structurata, abordare sistematica, stabilire priorități; ~ Abilitați excelente de organizare, relaționare si coordonare echipa; ~ Abilitați de lucru cu volum de informări si date. Condiții: ~ Program de 8 ore /zi de luni pana vineri; ~ Birou personal in cadrul societăți; ~ Mediu dinamic; ~ Posibilități de a învăța multe spete, societatea având un portofoliu variat de clienți; ~ Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; ~ Concedii conform legislației; ~ Tichete de masă; ~ Prime de sărbători; ~ Salariu motivant in funcție de experiență. Responsabilitati: ~ Contabilitate generala; ~ Cunoașterea prevederilor Codului fiscal; ~ Rularea procedurii de închidere a stocurilor si reconcilierea lunara a conturilor de stoc; ~ Înregistrarea facturilor de mijloace fixe si a obiectelor de inventar, înregistrare amortizare lunara; ~ Înregistrarea documentelor contabile; ~ Verificarea balanței; ~ Depunerea declarațiilor; ~ Redactarea si depunerea bilanțurilor; ~ Verificarea fiselor analitice pe plătitor; ~ Prezentarea actelor la un eventual control; ~ Menținerea relațiilor cu furnizorii si clienții; ~ Menținerea relațiilor cu băncile clienților; ~ Menținerea relațiilor cu ANAF; ~ Înregistrarea la ONRC mențiunii; ~ Redactarea si depunerea dosarelor pentru: Registrul Operatorilor intracomunitari, Certificat de atestare fiscala; ~ Obținere acte de la ONRC; ~ Întocmește statele de plată și efectuează plata salariilor; ~ Completează, gestionează și tine evidența concediilor medicale; ~ Verifica si răspunde de corectitudinea datelor din centralizatorul de salarii; ~ Răspunde de emiterea corecta a declarației 112 si de transmiterea ei către ANAF ~ Răspunde si face plata ajutoarelor bănești pentru evenimente speciale conform contractului colectiv de munca; ~ Înregistrează modificările de conturi bancare in programul de salarii si verifica lunar existenta conturilor bancare pentru toți salariații; ~ Actualizează in programul de salarii datele persoanelor întreținute ținând cont de data de sfârșit a deducerii personale si de documentele specifice conform prevederilor legale; ~ Întocmește adrese si informări către instituțiile statului sau către cele bancare in baza solicitărilor transmise de acestea; ~ Verifica, calculează si înregistrează in programul de salarii contravaloarea concediului de odihna neefectuat pentru salariații al căror contract individual de munca încetează; ~ Întocmește documentele de plata necesare pentru pensiile alimentare, popririle bancare sau financiare pe baza documentelor transmise de instanțe de judecata, ANAF, executori judecătorești si le înregistrează in programul de salarii; ~ Efectuează comanda tichetelor de masa si tine evidenta acestora; ~ Întocmește si depune toate documentele necesare in vederea restituirii de sume de la FNUASS către societate; ~ Întocmește bugetul de venituri si cheltuieli. Va rugam trimiteti Cv, la adresa (marius punct grigore arond ethor punct ro) Nu se ofera informatii telefonic.
Economist/ Contabil Șef in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat