Economist in economie generala – Contabilitate Furnizori in Cãlãraşi

Contamos com você para Poziția este deschisă pentru perioadă nedeterminată, în cadrul departamentului SSC Finance România din Saint-Gobain Glass, ocupantul acestui post urmând să își desfășoare activitatea în fabrica din Călăraşi, în subordinea directă a Liderului Echipei Contabilitate Furnizori. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: verificarea documentelor suport cu asigurarea respectării procedurilor și legislației în vigoare;înregistrarea diverselor operațiuni legate de contabilitate furnizori;întocmirea și înregistrarea diverselor documente contabile și alocarea cheltuielilor pe centre de cost/buget/comenzi etc.;verificarea și urmărirea rulajelor și soldurilor lunare din balanța contabilă la nivel de proces furnizori/angajați;pregătirea fișierelor pentru verificarea operațiunilor care intră sub incidența diverselor impozite specifice proces furnizori și a listelor de plăți;pregătirea reconcilierilor lunare (analiză și confirmări de sold cu furnizori/angajați) și efectuarea de diferite raportări statistice;participarea la procesul de audit conform cerințelor Grupului și legislației în vigoare;asigurarea suportului contabil pentru colegi și celelalte departamente din firmă și pentru partenerii cu care aceasta are relații contractuale;interfaţă de comunicare cu celelalte departamente SG referitoare la problemele contabile și fiscale intervenite la analiza documentelor prin consultare cu echipa de GL-Taxe;participarea la operațiuni legate de reconciliere, arhivare și închidere de lună;participarea la implementarea/menținerea/îmbunătăţirea controalelor și a procedurilor interne;participarea la diferite proiecte de transformare digitală în cadrul proceselor SSC Finance România. Este trabalho é para você? Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: studii superioare economice/finanțe-bănci cu înclinare pronunțată spre lumea aplicațiilor - software;experienţa de 1-3 ani în cunoaştere legislaţiei contabil-fiscale constituie avantaj;limba engleză la nivel mediu constituie avantaj.abilităţi de lucru cu sisteme contabile și în mediul de lucru digital;proactivitate, încredere în sine, mentalitate de creștere și dezvoltare;orientare spre rezolvarea problemelor, curiozitate, organizare, puternice abilități analitice de corelare a datelor și de a lucra cu termene limita;deschidere la nou și la noi provocări specifice domeniului și la continua schimbare a mediului fiscal;abilitatea de a lucra atât independent cât și în echipă;bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel, PowerPoint, Outlook, dar și MS Teams și suita de instrumente specifice colaborării online). Estamos prontos para recebê-lo Suntem peste 2000 de colegi în Saint-Gobain România, și toți facem parte din echipa extinsă Saint-Gobain. Ce vei găsi aici? Vei face parte dintr-o echipă diversă și incluziva.Avem echipe diversificate. Încurajăm incluziunea și promovăm diversitatea în toate formele sale: gen, naționalități, formare, parcursuri profesionale, generații, dizabilități, origine etnică și socială, oriunde suntem prezenți. Suntem o adevărată comunitate.160.000 de angajați în întreaga lume. 160.000 de oameni uniți de aceeași pasiune: să acționeze în fiecare zi pentru a face lumea un loc mai frumos și mai sustenabil în care să locuim. Te dezvolţi profesional şi poţi fi mobil în interiorul Grupului.Poţi schimba țara, compania sau domeniul de activitate! Mobilitățile inter-profesionale și inter-branduri favorizează accesul la posturi de înaltă responsabilitate și oferă o valoare adăugată reală angajaților noștri. Faci parte dintr-o comunitate care construieşte o lume mai bună.Ne angajăm să ne asigurăm că activitățile noastre, angajații noștri și partenerii noștri sunt implicați împreună în construirea unei lumi mai durabile și mai incluzive. La Saint-Gobain, responsabilitatea socială corporativă (CSR) se află în centrul modelului nostru de generare a valorii. Poţi deveni acţionar în propria companie.Planul de economii al angajaților, cunoscut sub numele de "PEG", lansat de peste 30 de ani, este disponibil în 53 de țări (inclusiv în România). PEG este deschis oricărui angajat care a lucrat cel puțin 3 luni în cadrul companiei. Angajații pensionați sunt, de asemenea, eligibili pentru acest sistem.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!