Candidatul ideal
- absolvent studii superioare economice
- experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti
- cunostinte de fiscalitate romaneasca
- cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj
- putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate
- abilitati de comunicare
- implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii
Descrierea jobului
- inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele)
- intocmirea statelor de plata si a Revisal
- intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale
- intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii
- comunicarea cu clientii
- Beneficii:
- salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca
- cresteri salariale periodice
- tichete de masa
- program normal de munca
- formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor
- dezvoltarea abilitatilor de comunicare in relatiile cu colegii si clientii
- sustinere si colaborare intr-un colectiv tanar si prietenos
- lucrul intr-o firma de contabilitate cu vechime pe piata consultantei sibiene