ECONOMIST PART TIME in Cluj Napoca

 

Candidatul ideal

 

Studii superioare economice
Experienta in domeniul financiar-contabil: intre 1-3 ani;
Cunostinte Microsoft Office (in special Excel, Word);
Cunostinte soft de contabilitate Winmentor
Bune abilitati de comunicare
Capacitate de organizare ;
Persoana orientata spre rezolvarea problemelor ;
Abilitati de lucru in echipa;
Atitudine pozitiva, seriozitate;
Cunostinte de limba engleza, limba franceza nivel mediu constituie avantaj

 

Descrierea jobului

 

Intocmire si evidenta registru de casa
Realizeaza deschiderea comenziilor interne catre clienti in programul informatic (Winmentor). Verifica intocmirea corecta a actelor completate de responsabilii de proiect
Transmite confirmarea de comanda pe mail catre clientii firmei
Completeaza fisierul de comenzi
Emite facturi (fiscale sau proforme) interne si externe
Urmareste incasarea facturilor de la clienti conform scadentarului. Relanseaza clientii in caz de intarziere a platilor.
Evidenta si confruntare periodica solduri clienti
Intocmeste si transmite lunar Intrastatul
Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil
Alte activitati specifice departamentului contabilitate


Beneficii:
Salariu atractiv
Tichete de masa 20 lei/tichet
Decontare transport
Acces centru medical privat

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!