Ai nevoie de un job? Hai in echipa noastra! Daca esti pastionat/a de munca in echipa, ai abilitati excelente de comunicare si iti place sa lucrezi cu oamenii, atunci te invitam sa faci parte din echipa noastra! Oferim un mediu de lucru placut si oportunitati de dezvoltare personala si profesionala! Compania noastra este importatoare in domeniul echipamentelor si instalatiilor pentru piscine, cu acoperire nationala, cu un portofoliu impresionant de clienti si peste 12 ani activitate pe piata. Resposabilitati: Organizarea documentelor contabile si financiare evidenta primara: emitere facturi, receptii, bonuri de consum, procese verbale evidenta incasarilor mentine relatia cu clientii/furnizorii transmiterea facturilor prin sistemul E-factura ANAF solicitarea si obtinerea de la autoritatile competente a certificatelor de atestare fiscala, cazier fiscal, cazier judiciar si a altor documente pentru depunerea licitatiilor organizarea transporturilor interne si internationale redactare oferte si cereri de oferte solicitari de preturi, oferte, livrari materiale, transport emitere awb pentru livrare cu firma de curierat Cerinte : Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare Atentie la detalii Seriozitate, responsabilitate, corectitudine, amabilitate Pachetul microsoft office (Word, Excel)- avantaj limbi straine: engleza Beneficii: -program intr-un singur schimb - L-V de la 8:00 la 16:30 -zona buna, accesibila prin mijloacele de transport in comun - zona UTA -hale climatizate -lucrul intr-o echipa in plina formare -tichete de masa -Al 13 salar sub forma de prima de Paste si Craciun -Bonusuri de performanta transport in comun decontat Salariul se discuta in urma interviului Asteptam CV-ul dumneavoastra in mesaj pe OLX sau la adresa: office(a rond)solutiipiscina.ro
Front desk assistant in Arad
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat