Candidatul idealExperienţă în domeniul contabil/contabilitate primara de minim 1 an (experinţa în retail constituie un avantaj);Cunoştinţe avansate PC: Gmail, MSOffice (Word, Excel);Abilităţi de comunicare şi relaţionare;Persoană organizată, capacitate de analiză şi sinteză;Deschis spre a învăţa lucruri noi;Engleza/franceza mediu constituie un avantaj;Descrierea jobuluiVerifică corectitudinea şi legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează;Operează şi arhivează toate documentele legate de achiziţiile de mărfuri; Întocmeşte situaţii cu recepţiile fără factură şi facturile fără recepţie;Îndeplineste sarcini administrative (arhivare) şi operaţiuni de introducere de date (facturi);Monitorizează litigiile, retururi mărfuri, facturi euro-palet, DVI-uri;Analizează şi soluționează dosarele de litigii prin urmărirea fluxului comandă - recepţie – factură;Asigură suport administrativ şi operaţional Contabilului Şef în pregătirea raportărilor lunare către Autorităţile Locale, Grup şi Management Magazine;Participă activ la implementarea sistemelor contabile în conformitate cu cerinţele grupului din care facem parte;Ce vei găsi la noi: O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie; Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare; Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională: flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru; card pentru tichete de masă; zi liberă plătită pentru ziua de naștere; suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces); recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Functionar Economic (Contabilitate Furnizori) in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!