Ce îți oferim noi? Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională; O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster); Program de lucru flexibil și opțiunea de a lucra într-un sistem hibrid. Introduction <<leave this field empty>> Requirements Ce te-ar face potrivit/ă pentru acest rol? Experiență anterioară în activități administrative, preferabil din domenii precum financiar-bancar, notarial sau alte domenii ce implică redactarea și gestionarea documentației; Cunoștințe de terminologie legislativă; Abilități bune de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office (nivel mediu); Nivel mediu de cunoaștere a limbii engleze reprezinta un avantaj; Abilități organizatorice și atenție la detalii; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a respecta termenele limită. Information alma.buru@randstad.ro Organisation/Department Resurse Umane/ Administrare Personal Job description Suntem în căutarea unui coleg/colege care să se alăture echipei noastre, așa că îți prezentăm oportunitatea de a ocupa rolul de Admin. Ce vei face în acest rol? Redactezi și procesezi documente conform cerințelor și standardelor companiei; Transmiți documentele către candidați și comunici cu aceștia pentru primirea și semnarea lor; Colaborezi cu furnizorii de curierat și poștă pentru transferul eficient al documentelor; Menții o comunicare eficientă cu candidații, asigurându-te că documentele necesare sunt primite la timp; Recepționezi, verifici și arhivezi documentele primite; Pregătești și trimiți rapoarte interne și externe către autorități, respectând reglementările în vigoare.
HR Admin in Slatina
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat