HR Admin in Slatina

Ce îți oferim noi? Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională; O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster); Program de lucru flexibil și opțiunea de a lucra într-un sistem hibrid.   Introduction <<leave this field empty>> Requirements Ce te-ar face potrivit/ă pentru acest rol? Experiență anterioară în activități administrative, preferabil din domenii precum financiar-bancar, notarial sau alte domenii ce implică redactarea și gestionarea documentației; Cunoștințe de terminologie legislativă; Abilități bune de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office (nivel mediu); Nivel mediu de cunoaștere a limbii engleze reprezinta un avantaj; Abilități organizatorice și atenție la detalii; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a respecta termenele limită.   Information alma.buru@randstad.ro Organisation/Department Resurse Umane/ Administrare Personal Job description Suntem în căutarea unui coleg/colege care să se alăture echipei noastre, așa că îți prezentăm oportunitatea de a ocupa rolul de Admin. Ce vei face în acest rol? Redactezi și procesezi documente conform cerințelor și standardelor companiei; Transmiți documentele către candidați și comunici cu aceștia pentru primirea și semnarea lor; Colaborezi cu furnizorii de curierat și poștă pentru transferul eficient al documentelor; Menții o comunicare eficientă cu candidații, asigurându-te că documentele necesare sunt primite la timp; Recepționezi, verifici și arhivezi documentele primite; Pregătești și trimiți rapoarte interne și externe către autorități, respectând reglementările în vigoare.  

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!