HR Business Partner in Zalãu

HR Business Partner- - - - - - - - - - - -Responsabilități:Încurajează dezvoltarea competențelor pentru a optimiza performanța individuală și colectivă, în conformitate cu nevoile pe termen scurt și lung ale companiei.Oferă suport managerilor și membrilor echipei în toate procesele departamentului de personal, utilizând expertiza rețelei HR când este necesar.Garantează respectarea politicilor și regulamentelor interne și externe, precum și a reglementărilor legale în vigoare.Sprijină managerii în îmbunătățirea calității managementului și promovează mobilitatea profesională internă.Administrează procesul de mediere și asigură soluționarea completă a tuturor cazurilor, indiferent de calea de recurs.Realizări cheie așteptate:Sprijinul acordat managerilor în dezvoltarea echipei și membrilor acesteia.Consilierea angajaților în ceea ce privește parcursul lor profesional și dezvoltarea competențelor.Acordarea de atenție proactivă angajaților selectați pentru rezerva de talente și asigurarea unui management activ al rezervelor și planurilor de succesiune.Îmbunătățirea calității managementului și garantarea mobilității profesionale interne.Respectarea politicilor și regulilor companiei, precum și a reglementărilor legale și contractelor colective.Creșterea încrederii angajaților in procesul de recurs prin intermediul PDP.Cerințe:Studii superioare în psihologie.Cunoștințe avansate de limba engleză, limba franceză constituie un avantaj.Experiență relevantă în domeniul resurselor umane sau dezvoltării organizaționale.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale.Capacitatea de a interpreta rezultatele testelor și de a oferi consiliere în dezvoltarea personală și profesională.Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și orientat către echipă.Experiență managerială anterioară constituie un avantaj.Principalele competențe vizate sunt: impactul și influența, adaptabilitatea, etica, comunicarea, abilitățile analitice și de rezolvare a problemelor, orientarea către rezultate, colaborarea și lucru în echipă, gândirea strategică și capacitatea de a gestiona schimbarea.Beneficii:Îți oferim pachet de relocare.Îți oferim pachet salarial atractiv.Vei munci într-un mediu multinațional.Îți oferim posibilitatea dezvoltării unei cariere internaționale.Vei fi antrenat într-un proces continuu de training și dezvoltare personală și profesională.Vei beneficia de propriul plan de carieră și mentorat.Vei avea posibilitatea de a călători și de a-ți îmbogăți cunoștințele.Vei face parte dintr-o echipă tânără și dinamică în care să te simți apreciat.Dacă crezi că ești persoana potrivită pentru acest rol și ești interesat să te alături echipei noastre, te invităm să ne trimiți CV-ul tău.Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!