Inginer service echipamente medicale, Cluj-Napoca in Cluj Napoca

 

Candidatul ideal

 

➢ Absolvent de studii superioare în domeniile: automatică, electronică, electrotehnică, inginerie medicală, mecanică fină
➢ Cunoștințe avansate de inginerie electrică/electronică/telecomunicații, IT hardware și software
➢ Cunoștințe generale de medicină, fizică, chimie
➢ Experiență practică în service de aparatură medicală este un avantaj
➢ Cunoștințe avansate MS Office
➢ Cunoștințe avansate de limba engleză
➢ Permis de conducere categoria B
➢ Excelente aptitudini tehnice
➢ Capacitate de a identifica problema reală și de a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia
➢ Capacitate de a lucra eficient în condiții de stres și efort susținut
➢ Orientare către client
➢ Disponibilitate pentru deplasări în țară și ocazional în afara țării
➢ Persoană responsabilă, sociabilă, capabilă să lucreze individual și în echipă
➢ Atitudine pozitivă, orientată spre obiective
➢ Capacitatea de a lucra într-un mediu de înaltă presiune, cu termene stricte

 

Descrierea jobului

 

➢ Diagnostichează, întreţine și repară aparatura medicală din portofoliul companiei la beneficiar sau la sediul companiei
➢ Instalează, întreţine, depanează aparatura medicală și instruiește beneficiarii cum se utilizează aceasta
➢ Efectuează revizii periodice conform cu specificaţiile tehnice ale producătorului
➢ Diagnostichează și repară în timp cât mai scurt, cu standarde ridicate de calitate, aparatura medicală, fără a afecta activitatea beneficiarilor, cu costuri minime și eficiență
➢ Menţine o bună relaţie de colaborare cu clienţii și cu utilizatorii aparatelor și informează directorul de service sau responsabilul de produs despre necesitățile acestora
➢ Întocmește periodic liste cu piese de schimb, consumabile și alte materiale necesare bunei desfășurări a activităţii de service
➢ Completează formularul de service și alte registre specifice, documente financiar-contabile legate de desfășurarea activității, în conformitate cu politica companiei
➢ Comunică cu superiorul ierarhic și colegii responsabili de produs cu privire la soluţii pentru optimizarea activităţii
➢ Consultă permanent documentația de service pusă la dispoziție de producători și companie
➢ Informează superiorul cu privire la eventuale reclamaţii primite de la clienţi
➢ Informează/consultă periodic superiorul, colegii responsabili de produs și reprezentanții medicali responsabili de client referitor la starea echipamentelor defecte

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!