Candidatul ideal
➢ Absolvent de studii superioare în domeniile: automatică, electronică, electrotehnică, inginerie medicală, mecanică fină
➢ Cunoștințe avansate de inginerie electrică/electronică/telecomunicații, IT hardware și software
➢ Cunoștințe generale de medicină, fizică, chimie
➢ Experiență practică în service de aparatură medicală este un avantaj
➢ Cunoștințe avansate MS Office
➢ Cunoștințe avansate de limba engleză
➢ Permis de conducere categoria B
➢ Excelente aptitudini tehnice
➢ Capacitate de a identifica problema reală și de a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia
➢ Capacitate de a lucra eficient în condiții de stres și efort susținut
➢ Orientare către client
➢ Disponibilitate pentru deplasări în țară și ocazional în afara țării
➢ Persoană responsabilă, sociabilă, capabilă să lucreze individual și în echipă
➢ Atitudine pozitivă, orientată spre obiective
➢ Capacitatea de a lucra într-un mediu de înaltă presiune, cu termene stricte
Descrierea jobului
➢ Diagnostichează, întreţine și repară aparatura medicală din portofoliul companiei la beneficiar sau la sediul companiei
➢ Instalează, întreţine, depanează aparatura medicală și instruiește beneficiarii cum se utilizează aceasta
➢ Efectuează revizii periodice conform cu specificaţiile tehnice ale producătorului
➢ Diagnostichează și repară în timp cât mai scurt, cu standarde ridicate de calitate, aparatura medicală, fără a afecta activitatea beneficiarilor, cu costuri minime și eficiență
➢ Menţine o bună relaţie de colaborare cu clienţii și cu utilizatorii aparatelor și informează directorul de service sau responsabilul de produs despre necesitățile acestora
➢ Întocmește periodic liste cu piese de schimb, consumabile și alte materiale necesare bunei desfășurări a activităţii de service
➢ Completează formularul de service și alte registre specifice, documente financiar-contabile legate de desfășurarea activității, în conformitate cu politica companiei
➢ Comunică cu superiorul ierarhic și colegii responsabili de produs cu privire la soluţii pentru optimizarea activităţii
➢ Consultă permanent documentația de service pusă la dispoziție de producători și companie
➢ Informează superiorul cu privire la eventuale reclamaţii primite de la clienţi
➢ Informează/consultă periodic superiorul, colegii responsabili de produs și reprezentanții medicali responsabili de client referitor la starea echipamentelor defecte