Inspector resurse umane Constanta in Constanţa

 

Candidatul ideal

 

Te invităm alături de noi!

Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem atât pauze pentru prânz dar mai ales pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.

Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.

Ești de-al nostru dacă:
- Ești certificat ca ”inspector resurse umane”;
- Ai lucrat pe un post similar cel puțin 2 ani de zile;
- Lucru cu termenele limită cu proceduri interne nu reprezintă o provocare;
- Ești o persoană orientată către eficientizarea activității, capabilă să vină cu propuneri de îmbunătățire a proceselor de resurse umane.
- Ai un avantaj în fața celorlalți candidați dacă ai finalizat studiile superioare în domeniul economic sau psihologie.
Dacă ai experiență pe acest post, știi deja faptul că este esențial să fii un bun comunicator, atât verbal cât și în scris, și că atenția la detalii este foarte importantă.

 

Descrierea jobului

 

Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- Gestionarea dosarelor de personal (cum ar fi întocmirea actelor adiționale, CIM-urilor, documentelor de încetare/suspendare a activității, arhivarea documentelor la dosarele salariaților);
- Operarea în REVISAL;
- Eliberarea documentelor solicitate de salariații companiei (ex. adeverințe, documente de la dosarele de personal);
Vei gestiona o parte a procesului de recrutare, cum ar fi:
- programarea interviurilor;
- transmiterea răspunsurilor în urma interviurilor;
- participarea la interviuri pentru poziții entry level.
În ceea ce privește partea de salarizare, vei avea o serie de atribuții, printre care:
- Întocmirea pontajelor zilnice pentru întreaga companie;
- Pregătirea dosarelor privind deducerile suplimentare;
- Completarea certificatelor de concediu medical.

Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente.

La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.

Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa)

Așteptăm CV-ul tău!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!