IT Business Consultant in Codlea

IT Business ConsultantClient Description:Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau,o importanta companie din domeniul productiei alimentare,IT Business ConsultantResponsibilities:- asigura suportul si instruirea utilizatorilor pentru aplicatiile din firma- investigheaza si rezolva problemele legate de fluxul electronic al documentelor dintre aplicatiile de business (SFA, ERP si WMS)- instaleaza si configureaza aplicatiile de business pentru noii utilizatori- implica, colaboreaza si urmareste rezolvarea problemelor impreuna cu furnizorii serviciilor de support pentru aplicatiile firmei- definește interfețe, rapoarte si îmbunătățiri ale sistemelor pentru îndeplinirea cerințelor de business- asigura documentarea proceselor IT - gestionează procesele de securitate pentru aplicații si asigura suportul pentru auditurile din cadrul companiei- analizează si îmbunătățește procesele definite in sistemele de business- definește, executa si documentează testele pentru implementarea funcționalităților noi din aceste aplicatii- asigura consultanta de specialitate in achizitionarea de aplicatii noi, recomandand solutii adecvate activitatii firmei;- ințelege si folosește bunele practici de servicii IT- comunica progresul activitatilor si problemele aparute cu seful de departament, in vederea receptarii cat mai rapide a nevoilor aparute, asigurand astfel buna desfasurare a activitatii in firma;Candidate Profile:- experienţă pe un post similar de minim 2 an (de preferat);- cunostinte de administrare sau experienta de lucru cu software de tip ERP sau WMS- cunostinte despre procese de business ale unei companii - cunostinte baze de date Oracle si/sau SQL;- cunosterea pachetului Office (nivel mediu-avansat);- cxperienta in folosirea practicilor ITIL;-abilitati de lucru in echipa si adaptare usoara la situatii noi- capacitate de concentrare, analiza si sinteza, planificare, organizare si comunicare;- să aibă o mare capacitate de a lua decizii;- integritate, onestitate şi respect faţă de ceilalţi;- capacitate de analiză şi sinteză, creativitate şi simţ practic; - flexibilitate în gândire, echilibru interior şi spirit de iniţiativă;- spirit organizatoric, precum şi capacitate de valorificare a experienţelor dobândite;- abilităţi de comunicare, să ştie să înţeleagă şi să se facă înţeles, curiozitate profesională, rezistenţă la suprasolicitări, toleranţă la frustrare si la factori de stres

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!