Lending Administration Specialist - Temporary 9 months in Bucuresti

Descoperă ING BankING crede într-o lume în care fiecare poate crește și progresa în felul său. Acest lucru se reflectă în sloganul nostru global, "do your thing", în faptul că noi credem în autonomia angajaților noștri. Cu această autonomie garantată, ne așteptăm ca oamenii să fie implicați și să sprijine activitatea pe care o desfășurăm, având în centru clienții, partenerii, dar și companieiA lucra în ING înseamnă să fii înconjurat de oamenii energici, ambițioși, prietenoși și respectuoși: specialiști talentați care îți asumă responsabilitatea și autonomia de a transforma planurile în acțiuni concrete. Suntem mereu curioși, ne adaptăm schimbărilor și căutăm modalități noi și mai bune de a face lucruri mărețe.Activă în România de peste 25 de ani, ING Bank este recunoscută ca pionier pe piață bancară local. Tehnologia și inovația se află la baza activității noastre, ceea ce face ca produsele noastre să fie relevante pentru viața și afacerile clienților noștri. În prezent, ING este a 4-a bancă de pe piața locală, luând în considerare activele. Este, de asemenea, o bancă universală cu 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: clienți individuali (Retail), IMM-uri și clienți Mid-Corporate și Wholesale Banking.Vino alături de noi!Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile : Administreaza casutele de mail de grup, Portal BC in vederea inregistrarii solicitarilor clientilor in NARC si transmiterii raspunsurilor catre clienti;Administreaza lunar procesul de notificare a pensionarilor pentru pensiile virate de la CNPAS;Administreaza si raspunde prin aplicatia NARC la solicitarile asignate privind produsele de creditare: eliberare de extrase de cont, transfer de surplus, eliberare de copii contractuale, sesizari si reclamatii legate de functionarea produselor de credit in general, etc.Efectueaza toate investigatiile necesare formularii de raspunsuri complete, corecte si la timp clientilor;Salveaza toate evidentele investigatiilor in locatiile comune;Colaboreaza cu diverse arii de business in vederea completarii investigatiilor necesare formularii raspunsurilor;Se asigura de prioritizarea si respectarea termenelor legale de raspuns pentru fiecare solicitare;Se asigura de respectarea procedurilor, politicilor interne precum si a legislatiei in vigoare in raspunsurile oferite clientilor;Foloseste canale de comunicare alternative in comunicarea raspunsurilor catre clienti;Asigura centralizarea datelor folosite in raspunsurile clientilor in vederea raportarii si monitorizarii activitatii;Se asigura respectarea regulilor de protectie a datelor cu caracter personal (GDPR).Care este profilul pe care il cautam? Educatie: diploma universitara sau studii superioare in curs (de preferinta in domeniul economic);Cursuri specializate: operatiuni bancare, contabilitate banci, abilitati in domeniul serviciilor pentru clienti etc;Experienta: nivel mediu de experienta bancara (de preferinta, in operatiuni bancare);Calificare/pregatire profesionala: cursuri specializate: operatiuni bancare, contabilitate banci, abilitati in domeniul serviciilor pentru clienti, managementul conflictelor etc;Aptitudini calculator:  procesare în Word, baze de date, Excel, E-mail, Internet, PPT;Aptitudini limbi straine: o buna cunoastere a limbii engleze, scris şi vorbit;Cunostinte profesionale: cunostinte generale privind produsele si dezvoltarea bancii; cunostinte specifice care sa acopere detalii tehnice/ de inregistrare in sistemele bancii; cunostinte cuprinzatoare cu privire la produsele de creditare ale bancii si procesele aferente .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!