Manager clientela Intreprinderi mici - Sucursala Giurgiu in Giurgiu

Manager clientela Intreprinderi mici - Sucursala Giurgiu Permanent contract|Giurgiu|Retail & online banking Manager clientela Intreprinderi mici - Sucursala Giurgiu Giurgiu, Romania Permanent contract Retail & online banking Misiune Identifica si atrage noi clienti Se documenteaza permanent in ceea ce priveste evolutia mediului economic si a concurentei, analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste initierea / cresterea activitatii desfasurate de clienti prin banca. Primeste documentele necesare de la clienti in vederea intrarii in relatie cu banca, urmarind respectarea instructiunilor si procedurilor interne in acest sens, inclusiv identificarea corecta a grupului de firme. Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat Urmăreşte optimizarea rentabilităţii (VNB şi RBO) la nivelul propriului portofoliu; Cunoaste portofoliul de clienti alocat (ex: activitate, persoane de contact, istoric in relatia cu banca, evolutia situatiei financiare a clientelei creditate, etc.) si urmareste constant activitatea bancara desfasurata de catre acestia; Initiaza contacte si stabileste intalniri cu clientii in vederea identificarii nevoilor acestora si ofertarii adecvate cu produsele si serviciile bancii, completeaza rapoarte de intalnire dupa fiecare interactiune cu clientii; Informeaza superiorii asupra rezultatelor intalnirilor cu clientii Actualizeaza permanent informatiile privind clientii din portofoliul alocat Contribuie la completarea si urmarirea fisierului de tranzactii in lucru (Pipeline comercial), cu referire la tranzactiile pe care le-a identificat sau originat si de care este responsabil. La solicitarea superiorului ierarhic, intocmeste raport de activitate. Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse active si servicii specifice, in directa concordanta cu cresterea volumului activitatii desfasurata de client cu banca; Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, gestioneaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca (de ex GTB, DPF), sau filiale (SGL, BRD AM, BRD AV, ALD Automotive); Daca este cazul, in functie de profilul clientului, interesul comercial si rentabilitatea potentiala pe relatia comerciala, initiaza negocierea cu clientul a conditiilor derogatorii pentru produsele si serviciile oferite; initiaza si fundamenteaza in sistemele interne ale bancii (de ex JIRA) solicitarea de aprobare a conditiilor derogatorii; Utilizeaza instrumentele/aplicatiile puse la dispozitia sa, menite sa maximizeze rezultatele efortului comercial (de exemplu CRM, KeysFin, Capone, JIRA, iBank, etc.) La solicitarea superiorului ierarhic, participa activ la la actiunile de promovare a produselor si a imaginii bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti. Face propuneri privind imbunatatirea cadrului normativ intern, a caracteristicilor produselor si serviciilor oferite de banca, precum si propuneri de imbunatatire a proceselor, in scopul reducerii riscurilor operationale. Colecteaza si verifica documentatia necesara solicitarilor de angajamente noi, solicitarilor de prelungire sau revizuire a facilitatilor existente, etc in concordanta cu prevederile cadrului normativ; Fundamenteaza si intocmeste documentatia de credit, impreuna cu analistul de credit, respectand politica de creditare Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare Asigura gestionarea relatiei cu clientii ulterior aprobarii finantarilor avand, printre altele, urmatoarele responsabilitati: Informeaza clientul si negociaza conditiile de aprobare Solicita SCRIB redactarea contractelor de credit/garantie Verifica contractele de credit si garantie redactate de catre SCRIB si asigura semnarea acestora de catre toate partile implicate Obtine opinia de risc si acordul comercial necesar pentru setare, daca este cazul; Viziteaza garantiile imobiliare si mobiliare si completeaza raportul de vizita, atunci cand Analistul de Monitorizare Credite SME nu se afla in proximitate Contribuie la monitorizarea evolutiei portofoliului de clienti gestionati (ex: WPL, EWS etc) Transmite catre Directia Procesare Credite PJ documentele sensibile in format fizic in vederea arhivarii, in situatia in care AMC-ul nu se afla in proximitate Transmite catre Analistul de Credit documentele necesare intocmirii dosarului de credit in vederea arhivarii Gestioneaza solicitarile de rambursare anticipata (totala sau partiala) din partea clientilor din portofoliile gestionate, conform prevederilor din cadrul normativ Respecta reglementarile in vigoare : asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii respecta dispozitiile legale generale, ale regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii ; Respecta reglementarile in vigoare : asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii respecta dispozitiile legale generale, ale regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii ; KYC : Se asigura de completitudinea si corectitudinea documentelor din dosarul de intrare in relatie cu banca, actualizeaza permanent informatiile privind clientii din portofoliul alocat ; La solicitarea departamentelor specifice din banca, colecteaza si transmite informatii suplimentare privind clientela gestionata ; Are obligatia de a informa superiorul ierarhic si departamentele specializate din banca asupra oricaror suspiciuni sau informatii cu potential de risc operational, de credit, reputational, legate de activitatea clientelei gestionate ; Calitate : Este permanent preocupat de cresterea gradului de satisfactie a clientelei gestionate, adresand produse si servicii adecvate nevoilor acestora , cu un inalt grad de profesionalism; Preia solicitarile/feed back-ul clientilor gestionati si le trateaza conform fluxurilor in vigoare; urmareste rezolvarea acestora in termenele agreate; Are o conduita profesionala adecvata conform codului deontologic intern, si o tinuta corespunzatoare, conform culturii organizationale si functiei detinute; Profil Profil Studii si Experienta: • Experienta in domeniul bancar – de preferat; • Cunoasterea produselor si serviciilor bancii; • Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare; • Cunoasterea documentelor normative ale bancii; • Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar; • Cunostinte informatice: Word, Excel, PPT; • Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat, franceza constituie avantaj; Profil: • Studii superioare • Orientare spre client • Orientare spre rezultate • Atentie la detalii • Cooperare • Abilitati de vanzare si negociere Evoluţie În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile. Descriere BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate.Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore :• Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale• Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale• Serviciile financiare specializateInca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive). BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata.Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 230001U0 Entity: BRD Starting date: immediate Publication date: 2023/03/09 Share Manager clientela Intreprinderi mici - Sucursala Giurgiu

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!