Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOV in Râşnov

Principalele responsabilităţi:  Dezvoltarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; o Gestioneaza clientii din portofoliu; o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client; o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale; o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare; o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;  Identificarea si atragerea de noi clienti o Identifica clientii potentiali in cadrul actiunilor de prospectare si/sau din obtinerea de recomandari o Colaboreaza cu Managerii Clientela SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail PF o Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: - Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor - Mijloace : actiuni personale, contacte cu clientii ; conditii preferentiale acordate de catre banca  Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.  Participarea la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti  Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientilor Retail PF si aplicarea corecta a acestora  Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.  Asigurarea securitatii fizice a postului sau de lucru (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie);  Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);  Arhivarea documentelor procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistrarea unitatilor arhivistice in Sivadoc si pastrarea arhivei in conditii adecvate.  Participarea la cursuri de formare / specializare organizate de Banca / partenerii Bancii Vei obtine certificarea obligatorie MIFID

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!