Principalele responsabilităţi: Dezvoltarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; o Gestioneaza clientii din portofoliu; o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client; o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale; o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare; o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate; Identificarea si atragerea de noi clienti o Identifica clientii potentiali in cadrul actiunilor de prospectare si/sau din obtinerea de recomandari o Colaboreaza cu Managerii Clientela SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail PF o Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: - Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor - Mijloace : actiuni personale, contacte cu clientii ; conditii preferentiale acordate de catre banca Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc. Participarea la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientilor Retail PF si aplicarea corecta a acestora Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate. Asigurarea securitatii fizice a postului sau de lucru (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie); Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere); Arhivarea documentelor procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistrarea unitatilor arhivistice in Sivadoc si pastrarea arhivei in conditii adecvate. Participarea la cursuri de formare / specializare organizate de Banca / partenerii Bancii Vei obtine certificarea obligatorie MIFID
Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOV in Râşnov
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat