Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOVFixed term contractRasnov, Romania in Râşnov

Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOV Fixed term contract|Rasnov|Retail & online banking Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOV Rasnov, Romania Fixed term contract Retail & online banking Misiune Principalele responsabilităţi:  Dezvoltarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; o Gestioneaza clientii din portofoliu; o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client; o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale; o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare; o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;  Identificarea si atragerea de noi clienti o Identifica clientii potentiali in cadrul actiunilor de prospectare si/sau din obtinerea de recomandari o Colaboreaza cu Managerii Clientela SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail PF o Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: - Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor - Mijloace : actiuni personale, contacte cu clientii ; conditii preferentiale acordate de catre banca  Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.  Participarea la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti  Cunoasterea Normelor si Instructiunilor specifice clientilor Retail PF si aplicarea corecta a acestora  Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.  Asigurarea securitatii fizice a postului sau de lucru (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie);  Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);  Arhivarea documentelor procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistrarea unitatilor arhivistice in Sivadoc si pastrarea arhivei in conditii adecvate.  Participarea la cursuri de formare / specializare organizate de Banca / partenerii Bancii Vei obtine certificarea obligatorie MIFID Profil Cerinte/experienta : Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice Carnet categorie B Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil) Descriere Descopera-ne:BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 23000H8X Entity: BRD Starting date: 2023/06/30 Publication date: 2023/05/30 Share Manager Clientela Mass Market -Agentia RASNOV

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!