Candidatul ideal
- Studii universitare finalizate (preferabil in domeniul psihologie, economie, drept);
- Experienta minim 5 ani in domeniul resurselor umane (functii de recrutare, admin, payroll, comp &ben, talent management);
- Cunostinte solide de legislatia muncii;
- Abilitati manageriale si de conducere;
- Abilitati de comunicare;
- Abilitati de organizare si de rezolvare a problemelor, persoana empatica, echilibrata si responsabila;
- Initiativa si spirit intreprinzator, creativitate;
- Capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si motiva oamenii, de a lua decizii;
Descrierea jobului
- Coordoneaza activitatile departamentului HR al companiei;
- Identifica trasaturile definitorii ale culturii organizationale, propune si urmareste implementarea unor masuri de optimizare a culturii organizationale;
- Elaboreaza proceduri de HR impreuna cu conducerea companiei si urmareste respectarea acestora;
- Propune, planifica si coordoneaza procesul de mentinere a structurii organizatiei, contribuind la asigurarea necesarului de personal prin coordonarea activitatii de recrutare si selectie, precum si a procesului de retentie a personalului competent;
- Ofera consiliere managerilor in probleme privind selectia candidatilor, schimbari organizationale, dezvoltarea politicilor companiei;
- Participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor;
- Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale ale angajatilor;
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post;
- Propune sisteme de motivare personal bazate pe realizarea indicatorilor de performanta;
- Realizeaza coordonarea procesului de evaluare a nevoilor de instruire, evalueaza programele de training si dezvoltare;
- Realizeaza si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.