#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești :
Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?
Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?
Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?
În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?
Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!
Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!
Cum ești :
- Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe;
- Persuasiv – stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere;
- Cu viziunea globală – ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului;
- Cu competențe manageriale – atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic;
- Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate;
- Cu abilități digitale – utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.
Ce te pasionează:
- Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate ;
- Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi;
- Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie;
- Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative , împreună cu echipe mixte și numeroase;
- Subiecte de interes precum ”sprinturi”, ”design thinking”, ”omnicanal”, ”dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine”, ”noi tehnologii”, ” digital”.
Ce vei face:
Customer Service
- Ai grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi;
Omnicanal
- Creezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă;
- Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite;
- Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline;
Organizarea resurselor
- Ai grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul ”Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!”
- Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii;
Securitatea muncii
- Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;
- Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu;
Management
- Ești un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei;
- Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin;
- Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;
Comitet de Direcție Magazin
- În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;
- Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul;
- Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;
Performanța economică
- Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;
- Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi.
Ce ne dorim să ai:
- Experiență în management – minim 2 ani;
- Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) – constituie un avantaj;
- Experiență în comerț și/sau servicii clienți – constituie un avantaj;
- Experiență în logistică și/sau supply chain – constituie un avantaj.
Ce vei găsi la noi :
- Un spațiu cozy în care te poți relaxa ori de câte ori simți că ai nevoie de o pauză;
- O echipă unită , cu oameni faini și prietenoși, dispuși să te îndrume cu atenție și devotament la început de drum în companie;
- Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială se bucură de susținerea noastră necondiționată;
- Un mediu de lucru performant , în care vei găsi numeroase surse de inspirație și de motivație;
- Un loc în care ideile și nevoile tale sunt o prioritate pentru noi, iar fiecare succes obținut este răsplătit.