Candidatul ideal
• Studii superioare (oligatoriu absolvent al unei facultati de medicina veterinara);
• Experienta ca product manager de preferat in FMCG sau piata farma;
• Experienta relevanta in marketing si/sau vanzari directe;
• Cunostinte solide de utilizare a aplicatiilor MS Office;
• Limba engleza-nivel avansat;
• Creativitate, inventivitate si deschidere catre nou
• Capacitate de planificare si organizare
• Capacitate de analiza si sinteza a informatiei
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
• Initiativa si sprit de echipa
Descrierea jobului
• Implementeaza strategia si planul anual de marketing pentru produsele specifice animalelor de companie din portfoliul Farmavet, asigurandu-se ca acestea sunt promovate la potentialul lor;
• Asigura alinierea planurilor de marketing cu cele de vanzari, prin trasarea de obiective specifice fiecarui proiect de care este responsabil; este responsabil de informarea fortei de vanzari in legatura cu obiectivele si mecanismul fiecarei actiuni
• Analizeaza piata produselor de uz veterinar si competitia si intelege atat contextul intern cat si extern al companiei, interpretand toate aceste date pentru a crea tactici de marketing specifice;
• Propune actiuni care sa contracareze initiativele concurentei, sa imbunatateasca prezenta pe listele de achizitie ale clientilor si sa consolideze relatia cu acestia;
• Realizeaza post-evaluarea fiecarui proiect si compara rezultatele obtinute cu obiectivele trasate in vederea cresterii eficientei vanzarilor;
• Planifica si realizeaza vizite la clienti (ferme, clinici si cabinete veterinare), atat in Bucuresti cat si in tara;
• Prezinta rapoarte privind prezenta produselor Farmavet la clienti si activitatile competitiei.
• Mentine legatura cu agentiile si furnizorii pentru a implementa proiectele de marketing de care este responsabil
• Organizeaza evenimente specifice canalului de vanzare de care este responsabil: intalniri cu medicii veterinari si fermieri, sau participarea Farmavet la intalnirile de specialitate organizate de terti.