Office Manager in Bucureşti Sectorul 1

Cautam Office Manager, cu simt organizatoric, care sa se ocupe eficient de activitatile administrative din Companie.

CERINTE:Persoana responsabila, diplomata;
Capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent/atentie distributiva;
Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook);
Atitudine pozitiva;
Limba engleza, nivel mediu.

RESPONSABILITATI:
Administreaza si organizeaza corespondenta ( posta, curierat, email, telefon);
Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte, etc.).
Preia si directioneaza apelurile telefonice, intr-o maniera politicoasa, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
Rezolva in timp problemele administrative neprevazute;
Intocmeste situatii sau documente la cererea directorilor.

BENEFICII:
Oportunitatea de a lucra intr-o Companie competitiva;
Lucrul intr-un mediu cu ultimele tehnologii si echipamente;
Pachet salarial competitiv;

Despre companie

Fondata in 1994, Universal Card Systems (UCS Group), este leader in: - implementarea retelelor de transmisiuni pe fibra optica (DWDM/SDH) pentru operatorii nationali de telecomunicatii; - solutii de retail banking (credit processing, scoring, mobile banking, etc) pentru principalele banci de retail (BCR, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Bancpost, etc); Avand aproximativ 150 de angajaţi, UCS implementeaza anual proiecte nationale (de peste 10 milioane de Euro) in domeniile de activitate prezentate mai sus. Va rugam vizitati site-ul www.ucs.ro, pentru mai multe detalii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!