Poziția de Ofițer Recepție Documente ți se potrivește dacă:ești la început de drum și vrei să descoperi domeniul financiar; îți plac detaliile și îți place să lucrezi în echipă; ai spirit practic și comunici deschis și coerent; deții cunoștințe de Microsoft Office; ai o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente; ai studii medii sau superioare; îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat și dinamic. Responsabilitățile rolului vizează: Recepția, verificarea și înregistrarea dosarelor juridice ale clienților (ce conțin contracte de credit, ipoteci mobiliare și/sau imobiliare, bilete la ordin etc.); Cooperarea cu consilierii clientelă din sucursale în vederea completării dosarului juridic al clientului; Efectuarea operațiunilor de arhivare fizică și electronică a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului; Înregistrarea și gestionarea fluxului de documente ce constituie dosarul juridic al clientului în relația cu Departamentul Juridic/Serviciul Colectare Amiabilă/ Serviciul Recuperare Juridică; Înregistrarea și gestionarea arhivei fizice interne și colaborarea cu depozitarul arhivei externalizate. Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în: Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului; Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții; Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.
Ofițer Recepție Documente in Voluntari
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat