Operator Call Center in Bucureşti

Responsabilitati:

- initierea de apeluri (outbound);

- identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;

- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice;

- crearea oportunitatii de a vinde produse/servicii;

- stabilire intalniri pentru partenerii nostri.

       Cerinte:

- sa fii responsabil, flexibil si bun coechipier;

- sa fii organizat si sa raspunzi prompt la solicitarile clientilor;

- sa ai cunostinte operare PC (Word, Excel);

- sa stii sa mentii legatura cu clientul pana in momentul vanzarii/solutionarii problemei;

- sa ai dorinta de a invata;

- sa ai spirit de echipa si initiativa;

- sa ai dorinta de a te dezvolta personal si profesional alaturi de o echipa tanara;

- sa ai aptitudini de comunicare si relationare.

Oferim:

- mediu de lucru placut si provocator (avem proiecte incepand de la vanzare, informare, stabilire de intalniri, iar partenerii nostri sunt de notorietate);

- dezvoltare personala si profesionala (training-uri, promovare in alte departamente);

- salariu fix si bonusuri din proiecte (ambitia trebuie sa te defineasca);

- program de luni pana vineri de la ora 9:00 la ora 18:00 .

Despre companie

BestCall Sales & Marketing oferă un pachet larg de servicii call center, pentru diverse domenii şi cu target specific funcţie de campania de marketing dorita. Portofoliu de clienţi este unul vast, toate campaniile fiind monitorizate si rezultatele oferite intr-o forma numerica si grafica usor de interpretat. Experienţa în acest domeniu de aproape un deceniu este punctul nostru forte. Oferim campanii marketing de vânzare, generare de lead-uri, informare, sondaje de opinie pe diferite domenii atat customer cat si business, fidelizare clienţi, calificare baze de date.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!