Operator call center in limba italiana Iasi, Brasov,Botosani in Iaşi, Botoşani, Braşov

Angajam in Iasi, Brasov si Botosani vorbitori de limba italiana cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor.

Cerinte:

- cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat;

- atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii;

- cunostinte foarte bune de operare PC;

- experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.

Se ofera:

- program de lucru full time;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate;
- bonuri de masa 15 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante;
- concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc;
- mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta;
- posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate;
- posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata;
- team buildinguri anuale si evenimente private;
- training si formare continua la locul de munca.

Despre companie

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani. Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți. Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!