Candidatul ideal
Cautam persoane energice, entuziaste, perseverente si dornice de stabilitate la locul de munca, pentru pozitia de "Operator call center in limba romana", in sediul din Iasi, pentru un NOU PROIECT de Call Center Inbound si Asistenta Clienti, pentru un important partener din Romania.
Oferim un loc de munca stabil, cu contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu fix plus tichete de masa, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta. Oferim si posibilitatea, pentru cei fara experienta in domeniu, de a invata totul despre acest proiect in cadrul cursului initial de pregatire.
Cerinte:
- cunostinte medii de calculator;
- experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj;
- abilitati excelente de comunicare in limba romana – vocabular bogat, comunicare eficienta;
- abilitatea de a acumula informatii din scurt timp;
- atitudine pozitiva si placerea de a comunica cu actualii clienti la telefon;
- abilitati de lucru in echipa si de buna relationare cu colegii si clientii;
- persoane ambitioase, competitive, muncitoare.
Descrierea jobului
Activitatea operatorilor presupune preluarea de apeluri si acordarea de asistenta clientilor si oferirea de informatii relevante si corecte.
Beneficii:
- training si formare continua la locul de munca;
- mediu profesionist de lucru, colegi simpatici;
- program de lucru full time si part time;
- posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- pachet salarial compus din: salariu fix cu posibilitate de crestere, plus bonuri de masa;
- teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an).
Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!