Cerinte: - Experienta pe call center nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; - Cunoasterea limbii romane la nivel avansat ; - Bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon; - Persoana proactiva : orientare catre client; - Persoana dinamica, ambitioasa, spirit de echipa; Responsabilitati - Contactarea clientilor in vederea confirmarii comenzilor; - Preluarea apelurilor telefonice; - Emiterea de awb-uri - Ambalarea si pregatirea cu atentie a coletelor, predarea coletelor curierului - Comunicarea cu clientii prin intermediul platformei Facebook; Ce iti oferim? Salariu atractiv- incepe de la 2500 lei Echipa Tanara si dinamica. Mediu de lucru placut. Cafea si ceai din partea firmei. Posibilitatea de avansare. Adresa - Bucuresti, strada Baicului, nr 82 (sector 2) Asteptam CV-ul pe acest site de joburi sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0770354783
Operator call center - magazin online in Bucureşti Sectorul 2
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!