Cautam colegi pentru departamentul de Customer Support ( in limba greaca ) din Bucuresti, persoane tinere, entuziaste, perseverente, proactive si disponibile pentru program full time.
Responsabilitati:
- Job-ul presupune primirea apelurilor venite din partea clientilor si solutionarea problemelor cu care acestia se confrunta.
- Activitate de call center in limba greaca
- Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice;
- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;
- Raportarea catre supervisor a rezultatelor obtinute.
Cerinte:
- Limba greaca ( nivel avansat ) C1/C2 ( vorbit,scris,citit ) OBLIGATORIU;- Cunoasterea limbii engleze avansat reprezinta un plus ( dar nu este obligatoriu);
- Experienta anteriora in call center ( prezinta avantaj );
- Experienta in relatiile cu clientii prin telefon - ( prezinta avantaj );
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
- Persoana proactiva : orientare catre client;
- Persoana dinamica, persuasiva, ambitioasa, spirit de echipa;
- Cunostinte minime Microsoft Office;
Oferim :
- Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă;- Mediu de lucru placut si dinamic;
- Program de lucru flexibil;
- Salariu fix și bonuri de masa.
- Bonusuri pe masura realizarilor;
- Posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista si motivata;