Candidatul ideal
Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?
Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?
Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?
Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?
Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!
- cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre atingerea obiectivelor;
- spirit de echipă;
- studii medii;
- cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).
Descrierea jobului
- analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
- utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analizarea documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare.
Beneficii:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- cursuri gratuite de limba italiană;
- training tehnic intern de specialitate;
- training de perfecţionare şi specializare;
- program full-time (L-V);
- team building intern şi extern;
- închiriere biciclete FinProm;
- evenimente FinProm.
FinProm, pentru cariera ta!