Job description
Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de POS-uri, suport acordat pentru probleme tehnice legate de:-actualizare/resetare soft-informatii privind operatiunile efectuate prin intermediul POS-anulare tranzactii-informatii privind circuitele bancare (VISA/Mastercard, AmericanExpress)-suport platforma plati online (E-commerce)
Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de carduri de credit/debit:-blocare/deblocare carduri (in urma pierderii/furtului acestora)-monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite in urma utilizarii frauduloase a cardurilor
Requirements
-studii medii (cu diploma BAC) sau superioare (finalizare/in curs)-cunostinte limba italiana nivel avansat (C1)
-cunostinte limba engleza nivel B1
-pachet Ms Office (Excel, Word, Acces)
-experienta minim 1 an intr-un domeniu similar (call-center, customer support, banking, sales)
-disponibilitate de a lucra in ture
Astept CV-ul tau la:
Sau ma poti suna la:
0738 770 766
Astept cu interes sa ne cunoastem! :)