Order Management Assistant - PM - Craiova in Craiova

• Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si informeaza colegii care nu au acces la e-mail;• Colecteaza banii de la agentii comerciali, alti angajati ai companiei sau de la clientii companiei in conformitate cu cerintele legale si regulile interne ale companiei;• Administreaza bani colectati si ii depune la banca;• Verifica borderoul de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;• Administreaza si tine evidenta stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala.Diploma de bacalaureat;Cunostinte de operare PC;Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă;Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!