• Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si informeaza colegii care nu au acces la e-mail;• Colecteaza banii de la agentii comerciali, alti angajati ai companiei sau de la clientii companiei in conformitate cu cerintele legale si regulile interne ale companiei;• Administreaza bani colectati si ii depune la banca;• Verifica borderoul de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;• Administreaza si tine evidenta stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala.Diploma de bacalaureat;Cunostinte de operare PC;Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă;Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.
Order Management Assistant - PM - Craiova in Craiova
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat